zeezy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Skulle innpå nettet og søke tror jeg, men så ble jeg møtt med en "Feil 102(net::ERR_CONNECTION_REFUCSED): Ukjent feil." Dette forstår jeg ikke, for jeg har tilgang til nettet, og moren min har full tilgang, og kan gå på nettet så mye hun vil. Jeg har også Steam åpen samtidig, men den fungerer helt fint, og jeg kan snakke med alle vennene mine innpå der. Når jeg kjører Linux i VMWare så fungerer det helt fint. Jeg har prøvd med nesten alle de kjente nettleserene der ute (til og med Internet Explorer), men ingen av de fungerer. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 I hvilken nettleser får du "feil 102", Google Chrome? Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Er google chrome, ja, men er bare fordi at det er den eneste som viser det (Opera og tror jeg), men fikset det, var en instilling i LAN instillingene som hadde endret seg (proxy) Endret 6. september 2010 av zeezy Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hehe.. var det jeg kom frem til også Måtte bare vite om feilmeldingen faktisk var fra chrome. Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Ja, dessverre så er det omtrent bare fra Chrome du får den der, for jeg prøvde alle populære nettlesere der ute, og bare chrome (tror jeg) ga meg en feilmelding som jeg kunne bruke Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Spørsmålet er jo hva som endret innstillingene dine. Er du usikker, så scan. http://www.esetnorway.com/trusselsenter/onlineskanner/ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Spørsmålet er jo hva som endret innstillingene dine. Er du usikker, så scan. http://www.esetnorwa.../onlineskanner/ Jeg vil tro det er fordi han installerte et nytt program som endre på instillingene under/etter installasjon. Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 tviler sterkt, siden dette skjedde mens jeg spilte (men kan ha vert noe med spillet, eller en fil jeg lastet ned fra spill serveren som gjorde det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå