Gå til innhold

Musen min freezer tilfeldig hele tiden

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en mus som heter Logitech g5 har hatt den i presist et år, de siste dagene har den begynt å stoppe helt opp i noen få sekunder, men den kan freeze lenger. vet noen hva problemet kan være? Jeg har prøvd å ta inn i en annen USB inngang men det funket ikke. dette problemet kommer oftest når jeg spiller spill(eks. HoN) men skjer også i Windows, men ikke så ofte.

Et annen problem er at musen plutselig blir kjempe stor, har lest litt om dette og det er vist noe med grafikkkorte mitt xfx Radeon 5850.

takk for alle svar.

MVH Johan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går laseren tilfeldig av og på om du plukker musen opp og rister på den?

I så fall kan det være dårlig kontakt i USB-kabelen/pluggel inne i musen. Har hatt samme problem med Logitech MX5118. Da klippet jeg av ledningene og loddet de på, da funket den helt fint. Dette er veldig knotete og krever tolmodighet og riktig verktøy. Det er heller ikke sikkert det er der problemet ligger, så jeg ville uansett satset på garanti dersom den fremdeles gjelder.

Lenke til kommentar

Går laseren tilfeldig av og på om du plukker musen opp og rister på den?

I så fall kan det være dårlig kontakt i USB-kabelen/pluggel inne i musen. Har hatt samme problem med Logitech MX5118. Da klippet jeg av ledningene og loddet de på, da funket den helt fint. Dette er veldig knotete og krever tolmodighet og riktig verktøy. Det er heller ikke sikkert det er der problemet ligger, så jeg ville uansett satset på garanti dersom den fremdeles gjelder.

Det er veldig vansklig å se laseren på musen(tror den er usynlig) men når jeg rister på den hører jeg en lyd akkurat som noe er løst inni den.

Lenke til kommentar

Det første du gjør er å skjekke garantien på produktet. Dersom denne gjelder enda sender du den enkelt og greit inn og mottar nytt produkt gratis.

Om den er utgått kan du alltids åpne den og se om du ser noe fysisk feil ved den.

NB! når du åpner den er garantien brutt og du sitter igjenn med den musen du har.

Om du skulle finne på å åpne den må du har orden på plassen du gjør det. Det kan være små deler og fjærer inni som du helst ikke vil miste.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...