Kaarerekanraadi Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/blair-avlyser-boksignering-3282994.html Shame on you for supporting the illegal attacks on Iraq and on the pround people of Serbia. I am not surprised that you are backing out of your public book signing event. You are an aborration and a disgrace, and if I ever see you in Norway I will attempt a citizens arrest on you. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 For å være helt ærlig, så tror jeg faktisk ikke Blair leser dette forumet. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 For å være helt ærlig, så tror jeg faktisk ikke Blair leser dette forumet. Kanskje det dukker opp på google søk..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tony Blair sjekker vel ikke emailen sin selv engang. Tror ikke han sitter og googler seg selv. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde vert morsomt å se hvordan forsøket ditt hadde gådt da. Ser for meg at du ikke kom så langt i borgerarresten din før du lå på bakken. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tony Blair + Coward. lol Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det nå jeg skal henvise til straffeprosessloven §176 (og viktigere, dennes forarbeider)? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Er det nå jeg skal henvise til straffeprosessloven §176 (og viktigere, dennes forarbeider)? Ja, og sporene er jo alltid ferske når man har internett og fakta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå