slettet_konto Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Setter spørsmålstegn ved det meste Hodgson har tatt seg til som Liverpool manager hitil 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Han gjorde det bra med Fulham. Problemet til Liverpool er først og fremst stallen som ikke egentlig er god nok til en topp 4 plassering. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 ogger: Hva skal han gjøre vs stallen og rammen rundt? Mannen kan ikke trylle, men han er kjent for å bygge med de materialene han har. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 VGNetts overskrift er "Gerrard blødde fra øret". Det burde si litt om hvor grå og traust denne fotballkampen var. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 For å oppsummere kampen med et ord: Flaut. Flaut lag, flaut spill, flaut resultat. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kjøpet av Poulsen å resigneringen av Aurelio er jo håpløst. hadde vi hatt Insua konchesky hadde vi vært mye bedre stillt på venstreback.Å ikke bytte spillere før 70-75min i en kamp vi må vinne er jo også håpløst,han brukte jo ikke alle byttene engang. Starte med Poulsen og Lucas er jo helt tragisk. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Den som fant opp den geniale løsningen med 2 holdende midtbanespillere bør bli skutt. Gørr kjedelig å se på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dette er jo faen meg helt for jævlig. Blir så forbanna på det idiotuttaket og de elendige byttene. Når skal det snu for oss? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Hæ? Birmingham har strengt tatt ikke spilt noe spesielt stygt hittil. Det er Liverpool som ikke får til å spille ball sammen, rett og slett. Birmingham kler av Liverpool utpå der. Glem det bare. Fått en positiv ting ut av denne kampen, dog det var noe de fleste her inne visste fra før (meg inkl) og det er at vi burde spille med Gerrard/Meireles sentralt, og Cole bak Torres på topp, eller Torres med N'Gog/Babel i en 4-4-2. Slik vi stiller i dag er rett og slett deprimerende. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvorfor startet Maxi i stedet for Babel? Han er jo så inni helvete treg. Jeg er så lei. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi kan aldri stille med den samme midtbanen igjen. Aldri. Maken til trauste greier. Fire potetsekker utpå der, helt tragisk. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 fy faen for en tragisk kamp fra vår side, men visst det vell egentlig på forhånd når vi fikk bekrefta at Lucas og Poulsen skulle spille på midtbanen sammmen. Kjøpet av Poulsen kan man sette et stort spørsmålstegn bak ja, Aurelio er på skade listen enda ja..... Ble egentlig glad når jeg hørte han Resigna men nå så kom jeg på hvor mye han er skadet. Hadde trengt han sårt idag men han er jo aldri skadefri. Dette var rett og slett trist å se på , vi skaper ingenting. Kan takke Reina for at vi hvertfall får med oss 1 poeng herfra. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dårlig. Veldig dårlig. Johnson er jo fantastisk dårlig.. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvorfor spiller dere (liverpool) med to defansive midtbane spillere? Offansive kraften i dag var ganske så forferdelig. Det er meget vansklig å spille mot Birningham på St.Andrewes men ingenting funket jo. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Prøver å se det lille positive som var jeg: De siste 15 minuttene så det faktisk ut som vi ville vinne. Gerrard går foran og kjemper. Det er selvfølgelig alt for sent å starte da, men de klarte i alle fall å ta seg sammen. Med Cole tilbake og Meireles fra start har jeg trua på at vi kan gi United motstand neste helg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ja, det blir veldig godt å få tilbake Cole igjen. Meireles var også frisk, håper han starter neste. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Ser faktisk ut som Roy er fornøyd med dagen. Sier også at vi startet bra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg gleder meg til å høre noen GODE argumenter fra Roy for at Lucas og Poulsen skal spille sammen og at Meireles ikke får komme inn før 75 min. Særlig at ikke Poulsen og Lucas spiller sammen fra start mot United, det er jo gitt på forhånd. Forøvrig må jeg si meg positiv til Jovanovic i dag. Langt bedre enn tidligere kamper, og en av få på laget som faktisk ville noe og ikke virka som han hadde røyka 100kg hasj. Reina uten tvil MoM, faen for en keeper. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ser faktisk ut som Roy er fornøyd med dagen. Sier også at vi startet bra. For en tulling. Hva er ambisjonsnivået her egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå