Gentlemanful Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei!!. Jeg lurte på hva slags fotballsko en keeper burde bruke? Takk for svar Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Litt vanskelig å si. Det beste er å snakke med folk i forteningen. Gjerne gå til flere og høre hva de sier. Det viktige er ikke at det er en sko som passer for en keeper. Det som betyr noe er at skoen passer for deg. Har du brei for, lang fot, tynn for, platt fot etc. Det gjelder bare å finne en sko som passer deg og undelaget du spiller på. Så betyr det ikke allverdens om du står i mål eller er linjedommer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vanlige fotballsko. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 ^Ja. Var det jeg prøvde å si. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Prøv gjerne noen sko med litt store knotter, så du ikke glir hvis gresset er bløtt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 De fleste spiller på kunstgress så tror ikke det er knottene han bør tenke på. Kjøp sko som passer deg, ikke som passer til posisjon eller spillestil som andre her sier. Men hvis du abselutt skal ha noe som "passer" for en keeper så kan du jo velge mellom noen forskjellige. Predator skal være gode å skyte med, noe du gjør mye av, Legend og Mundial er behagelige sko, Vapor er lette som gjør at du ganske føler du hopper bedre. Men gå for sko som passer foten din. Mitt beste tips. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Du trenger gjerne sko som er tykkere, ikke sko ala Nike Mercurial Superfly (som er laget for kjappe utespillere). De er laget for å "bli raskere", og det er ikke til ditt bruk. Hvis jeg ville valgt for deg: Harde skudd http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.asp?PID=PDS-002-009-D19&DEPT=2&BRAND=9&SS=1&PROFILE=Power Sko for den "perfekte touch" http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.asp?PID=PDS-002-009-B65&DEPT=2&BRAND=9&SS=1&PROFILE=Heritage Adidas: harde skudd http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.asp?PID=PDS-002-001-A31&DEPT=2&BRAND=1&SS=1&PROFILE=Power Ville nok vært harde skudd, en keeper trenger. Men som sagt tidligere i tråden, smak og behag. Skaff deg noen sko DU føler deg komfortabel med. Det er mange keepere som bruker Nike mercurial Vapor, selv om de egentlig er laget for utespillere. Nå skal det nevnes av de nyeste Vaporene IV og oppover er utmerket å skyte med. Veldig deilig. Prøv noen sko som passer deg, du Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg foretrekker litt tykkere skinnsko, ikke de superlette plastikkskoene mange utespillere bruker. Er jo tross alt ikke Ronaldofinter du trenger, kun sko som passer og som kan brukes til utspill. Har selv brukt ca 5 forskjellige par av Nike Tiempo Mystic og er veldig fornøyd (Ikke den nyeste modellen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå