KristianM1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hei. Litt usikker på hv0r jeg skulle plassere dette.. Tar det her. Noen som vet litt om henteautomaten i Sandefjord hos Komplett? Må jeg hente den INNEN 24 timer, eller OM 24 timer? Skjønte ikke heelt meldingen. Sto innen 24 timer.. Endret 6. september 2010 av KristianM1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 innen 24 timer vil jeg tro betyr at du må hente den innen de stenger neste dag. tror ikke de nekter deg varene om du hentere den 25 timer senere(en time etter du fikk meldingen dagen før). Det virker i alle fall logisk. Om det ikke passer for deg kan du jo alltids ringe dem på deres telefon nr. og spørre. Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Takk for svar, jeg fant svaret sjøl en halvtimes tid etter dette innlegget Er visst at hvis du ikke henter den etter 22 timer etter meldingen, blir den lagt inn på lageret istedefor..=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå