igxx Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hei! er det noen som har mulighet til og finn deler til en geimer pc for rundt 10k-11k? ville vært sykt takknemlig:) har prøvd meg en del selv men greier ikke helt og prioritere og velge de beste delene:) Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ok, jeg skal hjelpe deg, men hvilke deler trenger du? Trenger du OS/Skjerm/Tastatur/Mus? 1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Tusen takk:) Trenger os men ikke skjerm, tastatur eller mus:) Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hvis du er villig til å gi bare litt mer, kan du få et helt rådrøyt i7 oppsett https://prisguiden.no/profil/lister/116711 Garantert det jeg ville anbefalt egentlig. Du får det også glatt under 11k hvis du dropper SSDEn. Endret 6. september 2010 av Maccan 2 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 okei:) tusen takk må nesten tenke litt:) og tusen takk igjen:) Lenke til kommentar
johkri Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg tror jeg holder med Maccan her. Det der er mye maskin for pengene, og alt ser ut til å være kvalitetsprodukter :-D Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Solid oppsett, ingenting å si på det! Noe som Maccan glemte å nevne er jo at du har mulighet til å kjøre GTX 460 i SLI ved senere anledning ;D GTX 460 i SLI ligger jo mellom 5870 og 5970 kortet Da er du jo sikret med gode grafikkmuligheter en veldig god stund fremover Endret 6. september 2010 av Slaps'ærn 2 Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Støtter Maccan her ja. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 ta det som Maccan har lagt ut, når du først skal bruke endel penger på en pc så må du jo ha det ordentlig :-) Lenke til kommentar
Atherius Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Anbefaller maccan's oppsett. Eneste minus er at du må bruke stock kjøler til cpu, men den funker kjempe bra så lenge du ikke overklokker (noe som strengt tatt ikke er nødvendig med en core i7 950 da du ikke vil merke noe forskjell i spill) Mulighet for enda et GTX 460 i fremtiden eller kanskje et av det nye kortene i HD 6xxx serien som kommer i 2011 viss det viser seg å være mye bedre enn anntatt Men tviler på at et nytt kort ala HD 6870 vil være verdt det i forhold til enda et GTX 460 i SLI Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Anbefaller maccan's oppsett. Eneste minus er at du må bruke stock kjøler til cpu, men den funker kjempe bra så lenge du ikke overklokker (noe som strengt tatt ikke er nødvendig med en core i7 950 da du ikke vil merke noe forskjell i spill) Mulighet for enda et GTX 460 i fremtiden eller kanskje et av det nye kortene i HD 6xxx serien som kommer i 2011 viss det viser seg å være mye bedre enn anntatt Men tviler på at et nytt kort ala HD 6870 vil være verdt det i forhold til enda et GTX 460 i SLI Du kan jo banne på at Southeren Isle ikke kommer med den aller beste utgangsprisen heller tneker jeg meg. Den største forbedringen med SI er jo bedre tesselation, mens 4xx serien allerede er svært kraftige i det området Godt poeng ang. kjøler men det er jo ikke noe super problem en måned senere hvis han har spart opp 400 kr å kjøpe en god kjøler Endret 6. september 2010 av Maccan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå