TheMoonMan Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg mener strengt tatt at å se i teksten ikke gir deg et godt nok hint. Dette burde redaksjonen i Amobil tenkt igjennom bedre. Ikke alle er "nerds", "geeks" eller hva man nå kaller det om dagen, og det tok meg god tid før jeg fant ut nøyaktig hva jeg skulle prøve osv. Det endte bare med at man surrer rundt på amobil og alle de andre sidene og gir deg hundrevis av klikk. Dette er produkter amobil får, i realiteten kunne de satt sammen en MYE bedre konkurranse, eller iallefall et utgangspunkt som brukerne på denne siden forstår, og det er ikke fordi jeg ikke liker konkurranser eller "tampen brenner" eller noe slikt, men hele oppgaven om å finne spillet i det hele tatt var brutalt dårlig. Så derfor er jeg behjelpelig for de som ønsker å spille, jeg har gitt opp for lengst fordi det bare var dumt. Jeg er ikke en nikkedukke amobil kan bruke til hva som helst, samme hva de har fått av en produsent for å gi videre. Jeg håper personen som fant på hele greia med å lete etter spillet og valgte å bruke et såpass ræva spill tar en viss selvkritikk, for dette var både lite gjennomtenkt og særdeles lite konkurransemateriale. 1 Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Var jo morsomt dette. Kanskje dere som klager ikke har krafig nok skjermkort. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Klarte å jukse meg til rett under 20000 nå, men hadde hatt for lite combos, så hadde veldig mange linjer. Var da teknisk sett ikke mulig å spille lengre. Spiller på laptop da, men det burde ikke ha noe å si. Litt kipt at dem som vinner, høyst sannsynlig har jukset. Endret 8. september 2010 av dotten☻ Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det mulig å jukse?Hvordan? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Var jo morsomt dette. Kanskje dere som klager ikke har krafig nok skjermkort. Ser du ligger høyt på lista Har du god respons i spillet selv når du når høye poengsummer? Hvis det kreves et dedikert grafikkort for å spille et tetris spill så kan den som programmerte det stappe det opp bak. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Er det mulig å jukse?Hvordan? Ja, jeg gjorde det ved å sette ned hastigheten. Og en kan tydeligvis skrive hvilken score han vil ha Endret 8. september 2010 av dotten☻ Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Hmm..Ok..Ser det nå. Kjipt.Juks er ikke bra. Snakk om å sløse bort tiden min. Trodde jeg hadde en sjanse her siden jeg har spilt tetris i mange år..Da må de nok finne på noe annet. Endret 8. september 2010 av Gjermundsen 1 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Sinnsykt kipt for dem som faktisk har spilt uten juks da. Endret 8. september 2010 av dotten☻ 1 Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ja har faktisk brukt mye tid på dette..Argh!! 1 Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det mulig å jukse?Hvordan? Ja, enten ved speed, eller å tukle litt dypere i programmet, da kan du skrive den scoren du vil. Nå er toppscoren 46089, dette er juks fordi alle scorer må slutte på 5 eller 0. Synes rett å slett denne konkurransen feilet litt, men uansett til amobil for å ha slike konkuranse i det hele tatt. Håper det er mulig for Amobil og luke ut juksere, for det er litt for god premie til å gi den vekk på bakgrunn av juks. 1 Lenke til kommentar
Jove Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Enig. Har brukt mange timer på dette, kjedelig om juks ødelegger hele konkurransen. 2 Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Men uansett. hvor skal man sende inn screens? Er det en mailadresse eller noe lignende? Lenke til kommentar
Kresstian Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noen som kan gi meg et diskret hint som kan gi meg en "aha"-opplevelse? Jeg begynner å bli skikkelig gretten av å lete etter dette spillet . Det blir for dumt det opplegget her. Får ikke ro i sjela, hvis jeg ikke finner det Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Slutt å lete, begynn å gjette... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Juks? Haha, det er da ikke juks. Det er juks om du jukser i Tetris (dersom det er mulig), men det er da ikke juks å gå inn på en side Amobil allerede har lagt ut til almenheten. For å si det slik, du vinner ikke en dritt av å få ADRESSEN av meg. Du vinner om du scorer høyt nok (som nå virker som en umulig oppgave) på et spill som er fult av reklame og som langt der ifra fungerer optimalt. Fine premier, men latterlig konkurranse. Amobil i et nøtteskall. PS: Creds til personen som har fått en score på 10000134!!! Dette beviser jo iallefall at denne konkurransen er helt borte i natta. Om Amobil faktisk holder seg til denne konkurransen og deler ut premiene nå som vi har fått konstatert at det å jukse ikke er noe problem, da er dette en skandale, samme hvem som vinner. Endret 8. september 2010 av TheMoonMan Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Juks? Haha, det er da ikke juks. Det er juks om du jukser i Tetris (dersom det er mulig), men det er da ikke juks å gå inn på en side Amobil allerede har lagt ut til almenheten. Det var å jukse i tetris som vi snakket om da. Håper amobil kan luke ut jukserene. Endret 8. september 2010 av dotten☻ 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fant nå spillet etter å ha tatt til meg noen smarte ord herinne. Litt uforståelig plassering av tetris thou Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 @TheMoonMan, kom deg til legen og få deg et par smilepiller. Om du ikke liker konkurransen her kan du ganske enkelt holde deg unna den. Spillet er likt for alle, og selv om du ikke eier tålmodighet nok for å nå toppen kan du enkelt og greit holde deg unna. Hva er liksom problemet? Drit i hele konkurransen om du synes den er så forbannet tåpelig, og drit i å sleng ut frustrasjonen din i forumet. Det er da virkelig bedre for deg selv og alle andre. Synes også det var litt skuffende med juksinga, så det er jo bare til å håpe på at Amobil etterhvert vil fortelle om det finnes noen som helst mulighet for å luke dem ut. Et screenshot er vel ikke tilstrekkelig, og kan vel lages til kjapt og enkelt vil jeg tro. Jeg brukte selv evigheter på å finne spillet, men når jeg til slutt fant spillet forstod jeg hvor dum jeg faktisk var som presterte å bruke så lang tid. Og ja, det er en link til spillet på Amobil.no sine nettsider. Joda, man kan jo også gjette på url hvor det befinner seg, men som det står i artikkelen her, så er det altså en link til spillet også. Noe mer skriver ikke jeg om den saken. Lenke til kommentar
frikish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Juks? Haha, det er da ikke juks. Det er juks om du jukser i Tetris (dersom det er mulig), men det er da ikke juks å gå inn på en side Amobil allerede har lagt ut til almenheten. Det var å jukse i tetris som vi snakket om da. Håper amobil kan luke ut jukserene. Scorer som "idiotsk konkuranse" på 10 000 134 poeng og "simmay" på 46 089 har nok ikke spilt. Det har gått mange timer med på å få gode scorer. Og er enig med andre nå som at det faktisk er gjordt juks, at konkurransen kan avsluttes. Frikish 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg