Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vil adblock blokkere muligheten til å finne spillet...? Nei Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 skjønner ikke hvor man skal finne spillet Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Denne karen har gitt opp for i dag Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Finner det ikke. Trodde eg visste hvilken kategori eg skulle finne det i, men har ikke sjans. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tips: Trykk shift, wonders happend. Merket iallefall forskjell på macen min.. Frikish Har du tenkt å spille mer eller? Hva er meningen med å kapre både først og andre plass? Argh!! Lenke til kommentar
frikish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Tips: Trykk shift, wonders happend. Merket iallefall forskjell på macen min.. Frikish Har du tenkt å spille mer eller? Hva er meningen med å kapre både først og andre plass? Argh!! Problemet mitt var Mac + Windows tastatur! Eg har macen min koblet til et windows tastatur(og stash) og når eg skulle da ta skjermbildet av førsteplassen så trykket eg "windows"(cmd) og 3, noe som gjorde at eg fikk opp 3 speed-dail i opera, eller noe slik, som gjorde til at eg ikke har skjermbildet/dump av den. Og har da intenst prøvd å få høyere score for å ha like bra. Så egentlig er ikke første plassen gyldig... :/ Nå ser eg også at "Genser" har andre plassen!!! arg... Frikish Endret 7. september 2010 av frikish Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 har gitt opp leitingen etter spillet....... Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 det er du ikke alene om snakker om å føle seg treg etter å ha lett så lenge! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Yes! Fant! Følest som en har vunnet litt, bare ved å finne! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen som gidder å linke til tetris spillet? Har vært fast leser lenge og aldri sett noe slikt spill. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvis dere har brukt 2 dager og fortsatt ikke kan finne spillet,hvordan skal dere da klare å hamle opp med Frikish's sine poengsummer når dere finner spillet? Han har både Windows og Mac og nå skal ha ha Android og.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Merker jeg ikke er helt stolt av at jeg gjettet lenken til spillet på forsøk nr 1. Endret 7. september 2010 av genser Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 He he... Dette var ein artig vri! Det kravde den kombinerte hjernekrafta til ein kamerat og meg, samt ein god del tid, før me fann ut kor det spelet låg! Artig påfunn! (Når det er sagt så skal eg ikkje prøve meg vidare i konkurransen - eg er så elendig i Tetris at det gjer vondt... Eg er nøgd nok med å ha funne spelet!) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Merker jeg ikke er helt stolt av at jeg gjettet lenken til spillet på forsøk nr 1. ...og dermed tok det meg bare 30 sekunder å finne spillet, etter å ha brukt omtrent tre kvarter på leting samlet så langt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Finner det virkelig ikke. Har eksprimentert med div urler nå men neida.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Eksperimentering er bra. Fortsett med det. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Spillet blir mindre og mindre responsivt desto høyere poengsum man får. Sykt frustrerende. btw: fant spillet etter 3min ved å tenke logisk og bruke alle clues i artikkelen Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Spillet kunne jo i det minste fungert optimalt...latterlig. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Vel du har i det minste funnet det Begynner og bli lei av å ikke klare å gi meg i å lete. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fant det og spillet var rævva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg