MG10 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ja,det er nesten umulig å finne det.Dere kan bare gi opp Det at det er svært lite responsivt gjør det ikke umulig å spille,ellers ville jo ikke noen fått 23000 poeng.Sikkert likt for alle. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Tåpelig forsøk på å få folk til å trykke på reklame linker eller noe sånt? Værste jeg vet er å starte på noe som jeg VET er oppnåelig og jeg ikke klarer å gjennomføre det. I dette tilfellet finne et spill som jeg tydeligvis aldri får spille. Fra nå av boikottes amobil.no. Endret 7. september 2010 av Tå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tåpelig forsøk på å få folk til å trykke på reklame linker eller noe sånt? Værste jeg vet er å starte på noe som jeg VET er oppnåelig og jeg ikke klarer å gjennomføre det. I dette tilfellet finne et spill som jeg tydeligvis aldri får spille. Fra nå av boikottes amobil.no. Nei! Det har ingenting med tredjeparts-reklame å gjøre! Lenke til kommentar
frikish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tips: Trykk shift, wonders happend. Merket iallefall forskjell på macen min.. Frikish Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hmm, finner det ikke altså, men antar at det er snakk om et flash spill eller noe sånt...? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har nå lett i mange timer i strekk, men har ikke funnet noe... Har heller ikke peiling på hvor jeg skal lete videre... 1 Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Har nå lett i mange timer i strekk, men har ikke funnet noe... Har heller ikke peiling på hvor jeg skal lete videre... Så etter det 3-4 timer i går og et par i dag. Umulig å finne det! Endret 7. september 2010 av Turboleif Lenke til kommentar
Calm Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg må innrømme at jeg føler meg ganske dum som ikke har funnet det jævla spillet. Lenke til kommentar
frikish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kan innrømme at det ikke var så lett å finne det. Slet eg også. Du må bare tenke "generelt" Desverre kan eg ikke gi noe bedre, mer konkret hint. Frikish Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Seriøst, jeg blir gal her... Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skikkelig frustrerende å lete etter det her spillet. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Den som leter, den finner! Den som kikker etter link til spillet...... Ja, les teksten i artikkelen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vil adblock blokkere muligheten til å finne spillet...? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 står det tetris på linken eller er linken kamuflert som noe annet, slik at du må bevege musa over linken for å se hvor den går til ? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hehe. Sleip måte å få mer trafikk på dette Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vil adblock blokkere muligheten til å finne spillet...? Tror ikke det nei Lenke til kommentar
Calm Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Gikk tom for tålmodighet ass.. Blir morsomt å se hvor den linken er :-) Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Endret 8. september 2010 av dotten☻ Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fant spillet, men fy! Man kan ikke holde inne for å flytte flere ruter om gangen, og man kan ikke bruke mellomromstasten for å flytte brikkene helt ned. Jeg har også hatt problemer med at det ikke reagerer når jeg trykker, eller reagerer dobbelt. Dette må fikses! Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Umulig å finne -,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg