Kris Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kom igjen'a! Link til det, dere som har funnet det da Nei, det blir for lett. Hvis du leter litt finner du det nok du og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dette at man må lete synes jeg er en bakdel for oss som ikke er faste amobillesere Jeg er ikke fast amobilleser, og jeg fant det ganske raskt Så det er ikke nødvendig å kjenne siden deres inn og ut, for å gjette seg til hvilken seksjon av sidene som blir hyppig linket til. Lenke til kommentar
ilifin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Merker jeg er frustrert som bruker av RSS når det kommer til å "gjette" seg frem til hva som blir "hyppig" lenket til, når det er lite med lenker i Read-it-Later-prosesserte artikler. Eller snakker man om eksterne lenker? Litt vagt synes nå jeg. 1 Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Skjønner ikke hvordan folk har funnet den :-( Umulig. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Mye tillinket på amobil? Det må være iPhone i prisguiden. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Mye tillinket på amobil? Det må være iPhone i prisguiden. jeg tipper at nesten alle som ikke har funnet det gikk å sjekket der (inkludert meg) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ser ikke noe poeng i dette, allerede noen som har jukset og har flere hundretusen i poengscore. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ser ikke noe poeng i dette, allerede noen som har jukset og har flere hundretusen i poengscore. Javel? Det jeg får opp er at highscoren er 44670 satt for fire dager siden. Når vi bare teller med de fra i dag som konkurransen startet så er høyeste poengsum i skrivende stund 23935. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Å! Er det to spill da 0_ò Artig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Send meg en PM så får jeg se hvilket spill du trodde det var. Kan hende du har funnet en "testversjon" de brukte til å luke ut juksemetoder eller noe. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det er klin umulig å spille! blokkene reagerer jo ikke på knappetrykkene min! kom forresten til 16575 nå SERIØST! Dette nekter jeg å være med på! Brikkene flytter seg jo ikke når jeg trykker på disse stygge knappene! Endret 6. september 2010 av 900i 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er klin umulig å spille! blokkene reagerer jo ikke på knappetrykkene min! kom forresten til 16575 nå Gjelder dette hele tida? For jeg opplevde noe av det samme, men bare når brikkene ikke var kommet helt til syne. Det vil si når de var på vei inn i skjermbildet. Kan noen bekrefte eller avkrefte min opplevelse? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er klin umulig å spille! blokkene reagerer jo ikke på knappetrykkene min! kom forresten til 16575 nå Gjelder dette hele tida? For jeg opplevde noe av det samme, men bare når brikkene ikke var kommet helt til syne. Det vil si når de var på vei inn i skjermbildet. Kan noen bekrefte eller avkrefte min opplevelse? HELE tiden.... må trykke 5-ish ganger før det skjer noe... Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, det er svært lite responsivt Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dette gjør at jeg bare kommer til 16k poeng! Shame on that person who wrote that tetris! (ye, i know, bad english ) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 fant det på under 1 min Men opplever selv at det blokkene ikke er veldig responsive, spesielt når det fyller seg opp på skjermen BTW, når er konkuransen ferdig? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Huff, umulig å spille! Dere bør seriøst enten bytte ut spillet eller gjøre om konkurransen! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Gir opp letingen for i dag.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg