fjarle Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Samsung Galaxy S, Wave og Galaxy 3 er premiene denne gang. Les mer Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg finner ikke tetris spillet.. kan noen sende linken på PM eller skrive det her? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg heller finner det ikke, lett grundig også ... Gjerne PM også Lenke til kommentar
hbje Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 umulig.! Hvor er det? så å si gått gjennom alle sidene jeg altså Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er det ikke brudd på reglene å linke til spillet? Hele poenget er jo at du skal finne det, og om du gjør så vil du ikke miste fordelene du har. Lenke til kommentar
hbje Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 men jeg skjønte ikke helt hvor vi kan finne det. er det innpå denne nettsiden? eller kan vi f.eks bevege oss over på spillverket.no ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 HAHAHA! Jeg fant det! Lenke til kommentar
epqr Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hintet som ligger i teksten er mer enn godt nok. Håper alle tar konkuransen med godt humør, og ikke linker til spillet slik det står at man ikke skal gjøre i teksten. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hmmm... Har ikke brukt funksjonen siden 90-tallet...hvordan tar jeg bilder av skjermen? Jeg mener at man tidligere bare trykte på "prt scr", og så la bildet seg på rota....? Lenke til kommentar
ReaverRikku Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nå ble jeg sittende å lete etter tetris fremfor å gjøre lekser :/ 1 Lenke til kommentar
kingrobae Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 er det slik at tetrisen er inne på mobil siden, eller som det er sagt lenger oppe her, kan man finne det på f.eks. spillverket sin side? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 @Ghazza Bildet legger seg vel i "utklippstavla". Bare lim inn i paint etc. Lenke til kommentar
samobil Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Kan noen vær så snill å send en link eller si hvor det er, ønske meg samsung wave så veldig,veldig,veldig,veldig,veldig mye! ! Kan dere i hvert fall gi noen tips eller ledetråder om hvor det er Endret 6. september 2010 av samobil Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dette at man må lete synes jeg er en bakdel for oss som ikke er faste amobillesere Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nah, for vanskelig for meg enn så lenge Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Og plutselig satt alle norges informatikkstudenter og dataflinke å forsøker å hacke et Tetris-spill edit: Irriterende dårlig Tetris-spill Endret 6. september 2010 av genser Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 finner ikke.... Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Spørsmål ang. formulering av skjermdumpen. "...du må altså legge igjen et visittkort i topplisten, og du må sende inn et skjermskudd fra datamaskinen din mens du får poengsummen." Altså mens jeg holder på å spille, eller mener dere etter at en ev. rekord er satt? Antar det siste Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kom igjen'a! Link til det, dere som har funnet det da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tok litt tid, men jeg fant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg