Puster Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei:D Jeg har lyst på en utfordring og lurer på om noen her vet om en god toutorial på å lage en nettside med cms, og php? har lyst på å klare å lage eget cms system og en side med det meste av php. Takker for svar! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Aner ikke hvordan man lager det selv, men allikevel vet jeg at det ikke er noe av det letteste du kan lage. Du trenger god erfaring hvis det skal funke. Anbefaler deg å starte med litt enklere ting hvis du ikke er så god med php.. Tror ikke det er mange tutorials som hviser hvordan man lager et cms. I hvertfall så er de da lange. Googlet litt, fant en del tutorials, men de er ikke akkurat det prefekte CMS. Men bare google fram så finner du sikkert en enkel cms. Men du vil kanskje også gjøre endringer i PHP-en selv også, da bør du kunne PHP godt som jeg sa øverst. Hvsi du ikke er god i PHP, lag litt enklere ting og du vil bli bedre og målet ditt kan være å lage et CMS. Et CMS jeg anbefaler er Joomla. Det har nesten alt. Et av de beste CSM på nettet! Endret 6. september 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fant en enkel CMS du kan lage, har ikke prøvd den selv, men det står at den er for nybegynnere. Passer bra hvis du er nybegynner. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Kunne du da isåfall linke til meg? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Her er den enkle jeg fant. Og her er en annen som jeg tror er vanskeligere, har ikke prøvd noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå