Gå til innhold

Bærbar pc til under 4000kr, hva skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hei.

Dama skal ha en bærbar 14-15.6" pc som veier under 2.5kg og ser bra ut.

Den skal ikke brukes til annet enn enkle programmer og surfing, ingen spilling.

Harddisk trenger ikke å være stor da hun har en ekstern.

Nå har vi begge Dell inspirion (gammel) og nå vil hu ha noe lettere og "slimmere".

Hu liker for øvrig det designet som er på de nyeste inspirion og Acer aspire.

Kan noen hjelpe henne å komme med noen anbefalinger?

Mvh.

Arne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Vil anbefale deg og ta opp med dama at hun kanskje ikke bør prioritere utseendet på datamaskinen, men kvalitet og hardware når hun kun har 4000 til rådighet.

For og si det sånn, hun blir fort lei av utseendet på pcen når f.eks. tastene faller av og det tar 10 minutt og starte datamaskinen opp.

Lenke til kommentar

Jeg glemte meg vist.. Beklager.

Er det uaktuelt med nett-PC/minPC? Der kan du få mye ytelse for pengene og de kan ser som regel gaske bra ut, men de er så små da. det vil jeg anbefaler dersom det går fint med en liten PC.

Jeg burde gjerne vite lit mer uansett. Om hun har sett seg ut noe så kan du godt legge inn en link.

[low]=14&num[70][high]=15%2C6"]Her er i alle fall et par som passer kravene dine :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Er det uaktuelt med nett-PC/minPC? Der kan du få mye ytelse for pengene og de kan ser som regel gaske bra ut, men de er så små da. det vil jeg anbefaler dersom det går fint med en liten PC.

Jeg burde gjerne vite lit mer uansett. Om hun har sett seg ut noe så kan du godt legge inn en link.

[low]=14&num[70][high]=15%2C6"]Her er i alle fall et par som passer kravene dine :)

Denne var faktisk veldig god til hennes bruk. https://prisguiden.no/produkt/119180

(Var blant linkene dine).

Den er rask og har win7, men egner seg ikke til spill, men det skal hun jo heller ikke.

En duel core 2 på 2.20GHz er bra for en PC til 4k.

Vurdert kjøp av brukt pc? Kan finne mye billig der ute :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Denne var faktisk veldig god til hennes bruk. https://prisguiden.no/produkt/119180

(Var blant linkene dine).

Den er rask og har win7, men egner seg ikke til spill, men det skal hun jo heller ikke.

En duel core 2 på 2.20GHz er bra for en PC til 4k.

Vurdert kjøp av brukt pc? Kan finne mye billig der ute :)

Ser det varierer med utstyr på denne maskinen og at den ikke er på lager. Ser den står oppgitt med forskjellige prossessorer og harddisker, noen tips om hvor jeg bør kjøpe denne for å gjøre et best mulig kjøp? Hvor får jeg kjøpt den med den prossessoren du viser til?Liker designet på denne, ser bra ut og dama blir nok fornøyd med det;-)

Ser også at den er en annen maskin som heter MSI CR620-236NE, noen vesentlige forskjeller på disse to?

:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...