Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ekkelt er det ikke, men det er en næringsbombe for bakterier, så jeg vasker alltid hendene etter, og mine edle deler dagen etterpå. Har du bevis på at det har bakterier? Da vil jeg trodd at du gikk med nesten konstant urinveisinfeksjon. Tulle utsagn av deg Gavekort. Det som er tullete er å lese innlegget mitt uten å tenke seg om. Hva tror du skjer om du har en fuktig væske fult av proteiner liggende under forhuden din og på de skitne hendene dine? Mat på hender/hud eventuellt under forhud gror bakterier likeså. Poenget mitt var å gjøre det tydelig at det er temmelig sterilt i urin og sædsystemet normalt sett. Det vil si når en ikke er syk, eller infisert. Jeg vasker også hendene etter å ha fått mat på dem. Mange innser ikke hvor stor bakteriebombe hender er. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg starter frokosten med en spiseskje sæd. Billigere en tran. TROLL 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ekkelt er det ikke, men det er en næringsbombe for bakterier, så jeg vasker alltid hendene etter, og mine edle deler dagen etterpå. Har du bevis på at det har bakterier? Da vil jeg trodd at du gikk med nesten konstant urinveisinfeksjon. Tulle utsagn av deg Gavekort. Det som er tullete er å lese innlegget mitt uten å tenke seg om. Hva tror du skjer om du har en fuktig væske fult av proteiner liggende under forhuden din og på de skitne hendene dine? Mat på hender/hud eventuellt under forhud gror bakterier likeså. Poenget mitt var å gjøre det tydelig at det er temmelig sterilt i urin og sædsystemet normalt sett. Det vil si når en ikke er syk, eller infisert. Jeg vasker også hendene etter å ha fått mat på dem. Mange innser ikke hvor stor bakteriebombe hender er. Vi vasker oss for ofte med såpe. Selv om såpe kan være en god hygiene. Å spyle mat fra hendene krever neppe såpevann, og vann er i mange sammenhenger det beste løsemiddelet vi har. Vann alene forurenser ikke, men er tvertimot med på å holde økosystemet i gang, og i mange av prosessene er vann da ett unikt løsemiddel og "sirkulasjonsmiddel". Med andre ord renser vann opp på mer enn 1 måte. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Lunkent vann er et godt løsemiddel, men fjerner ikke lukt så bra. Såpe kamuflerer lukt. De fleste liker ikke at det lukter mat eller avføring av hendene og bruker derfor såpe. Lite heldig å stryke daten i ansiktet med det resultat at hun sier "du har vært på WC/ slutt, det lukter mat av fingrene dine." Endret 7. september 2010 av BadCat Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vi burde få et troll filter på forumet! Bruker å ta litt papir med noe vann på å tørke det opp, ikke verre enn det. Vasker hendene å delene etterpå. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sæd er jo ikke ekkelt i det hele tatt! Men det har veldig fæl ettersmak. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vi vasker oss for ofte med såpe. Selv om såpe kan være en god hygiene. Å spyle mat fra hendene krever neppe såpevann, og vann er i mange sammenhenger det beste løsemiddelet vi har. Vann alene forurenser ikke, men er tvertimot med på å holde økosystemet i gang, og i mange av prosessene er vann da ett unikt løsemiddel og "sirkulasjonsmiddel". Med andre ord renser vann opp på mer enn 1 måte. Absolutt! Men det forandrer ikke poenget mitt om at sperm er en bakteriebombe, og om du ikke vasker deg så kan det fort oppstå dårlig lukt og sopp på penis. Det er heller ikke noe jeg ville hatt kontakt med maten. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sæd er jo ikke ekkelt i det hele tatt! Men det har veldig fæl ettersmak. Smak, konsistens og farge er avhengig av hva mannen/gutten har fått is deg da Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Jeg starter frokosten med en spiseskje sæd. Billigere en tran. TROLL Det var en metafor, billedlig talt. Du forstod ikke det? Nei tydeligvis ikke. Og visst du forstod det men likevel svarte med "TROLL", ja så er det faktisk du som kan kalles ett "TROLL". Endret 7. september 2010 av ola the icebox Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kommer ann på hvor kåt jeg er, engang spruta jeg inni dama, og cirka 15 min etter så sleika jeg fitta hennes, syns det var deilig og sleike den da, er en sånn person som gjør stort sett alt om jeg er riktig kåt 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tipper du aldri har vært nær en dame engang siden du føler behov for å skrive slikt på et forum. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
G Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Vi vasker oss for ofte med såpe. Selv om såpe kan være en god hygiene. Å spyle mat fra hendene krever neppe såpevann, og vann er i mange sammenhenger det beste løsemiddelet vi har. Vann alene forurenser ikke, men er tvertimot med på å holde økosystemet i gang, og i mange av prosessene er vann da ett unikt løsemiddel og "sirkulasjonsmiddel". Med andre ord renser vann opp på mer enn 1 måte. Absolutt! Men det forandrer ikke poenget mitt om at sperm er en bakteriebombe, og om du ikke vasker deg så kan det fort oppstå dårlig lukt og sopp på penis. Det er heller ikke noe jeg ville hatt kontakt med maten. Dårlig lukt og sopp på penis kan en få uansett, bare av dårlig hygiene nedentil. Jeg pleier å tørke vekk de overflødige urindråpene om jeg har tilgang på toalettpapir. Noen en ofte har. Eneste ulempen er med sånn pissetrau på offentlige toalett. For det er ikke så kult å strekke seg etter papir med kuken ute på slike steder og i tillegg bli oppdaget. Ellers pleier jeg alltid å vaske kukhode og forhud når jeg tar meg ett bad eller en dusj. Jeg er enig med dere som hevder at fingrene kan lukte, når en kun bruker vann, men det beror en del på hvilke matvarer og ting en får på fingrene. Jeg anser meg for å være renslig av meg, selv om jeg unngår såpe innimellom. Overdrivelse med såpebruk for mange ganger daglig tørker ut huden, og huden på hendene vil likne mer og mer på "elefanthud". EDIT: Ett annet poeng er dyrene, som jo både tisser og har sex. Det går jo gjerne helt fint med helsa deres. Men, så har de ingen doktor å henvende seg til når utur inntreffer. Endret 8. september 2010 av G Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Smakt engang, smakte litt søtt, litt spesiell konsistens:P kommer ikke til å gjøre det igjen, likte ikke følelsen av gjøre det. Men var nysgjerrig så. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg starter frokosten med en spiseskje sæd. Billigere en tran. TROLL Det var en metafor, billedlig talt. Du forstod ikke det? Nei tydeligvis ikke. Og visst du forstod det men likevel svarte med "TROLL", ja så er det faktisk du som kan kalles ett "TROLL". Den første posten din i denne tråden var faktisk litt morsom. Det du ikke skulle ha gjort, var å fortsette. Et ekte troll vet når det skal gi seg når det har oppnådd maks lulz. 3/10 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Fant en gang en busk med masse blomster som stinket sæd. Det var i en spesiell botanisk hage/park. Rart å gå forbi en sånn busk, og lure på hva i helsikken det er som stinker sæd. :!: Helt sant, at det finnes en slik busk, æresord. Men, jeg går ikke å husker på lange latinske navn, så da er det kun en revisitt i blomstringstiden som kan hjelpe med å finne ut hva slags plante det var. Jeg lurte fælt på hva hensikten måtte være å ha utviklet denne duften for plantens del. Tiltrekker det ekstra mye insekter for bestøvningen eller noe sånt? Endret 8. september 2010 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg