Gjest gjest Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har noen av dere hatt "uhell" og fått litt på hender, gulv eller andre ting? Selv vasker jeg febrilsk hender i en halvtime hvis det har skjedd. På gulvet bruker jeg alt av vaskemidler osv. Er det bare meg eller er andre sånn? Hva gjør dere? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tørker av med litt papir og driter i det. Ikke noe ekkelt med sperm. 5 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hm, det er nok bare deg, greit nok å vaske hendene, men står ikke noe særlig lenger en vanlig. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Joda, jeg overdrev nok en smule. Synes det er bare litt ubehaglig. Hehe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Ekkelt er det ikke, men det er en næringsbombe for bakterier, så jeg vasker alltid hendene etter, og mine edle deler dagen etterpå. Endret 6. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg slikker det i meg, nett som en katt. kjappt og effektiv, sundt er det sikkert også. 6 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg slikker det i meg, nett som en katt. kjappt og effektiv, sundt er det sikkert også. 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg slikker det i meg, nett som en katt. kjappt og effektiv, sundt er det sikkert også. Æsj....? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er ofte den enkleste og beste løsningen, spesielt visst en ikke har tilgang på vann eller papir sånn umiddelbart. Og det er ikke farlig. Smaker godt, får nesten ett lite kick av det. Mye proteiner og mineraler. Er som melk er for enkelte, en bare må ha det. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vil ikke kalle deg gal, men ville aldri funnet på å gjøre noe slik. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nei jeg gjorde aldri slikt heller. Helt til jeg begynte og da såg jeg lyset. Rene vidundermedisin. Kvinnfolk som slikker det i seg, blir ofte aggresive og sure når dem har gått en stund uten å spist delikatessen. Det sies at det er en energi bombe, som en veldig god vitamin tabelett. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ekkelt er det ikke, men det er en næringsbombe for bakterier, så jeg vasker alltid hendene etter, og mine edle deler dagen etterpå. Har du bevis på at det har bakterier? Da vil jeg trodd at du gikk med nesten konstant urinveisinfeksjon. :!: Tulle utsagn av deg Gavekort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ekkelt er det ikke, men det er en næringsbombe for bakterier, så jeg vasker alltid hendene etter, og mine edle deler dagen etterpå. Har du bevis på at det har bakterier? Da vil jeg trodd at du gikk med nesten konstant urinveisinfeksjon. Tulle utsagn av deg Gavekort. Det som er tullete er å lese innlegget mitt uten å tenke seg om. Hva tror du skjer om du har en fuktig væske fult av proteiner liggende under forhuden din og på de skitne hendene dine? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg spruter det direkte og rett i en forholdsvis ren hand og slikker det i meg umiddelbart. Ikke mer farlige bakterier enn i en fitte en slikker, tvert derimot. Endret 6. september 2010 av ola the icebox 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Nei! Det er ikke nevneverdig med bakterier på det med en gang det kommer ut! Men å la spermen ligge blir som å la et egg ligge på gulvet ditt før du smører det ut over hendene dine dagen etterpå. Endret 6. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 det tar ikke mange timer før kuken lukter ille hvis du bare har tørket vekk med papir eller noe, selv um du melket ut alt og kuken er helt tørr Så jeg tviler ikke på det gavekort sier Lenke til kommentar
G Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ekkelt er det ikke, men det er en næringsbombe for bakterier, så jeg vasker alltid hendene etter, og mine edle deler dagen etterpå. Har du bevis på at det har bakterier? Da vil jeg trodd at du gikk med nesten konstant urinveisinfeksjon. Tulle utsagn av deg Gavekort. Det som er tullete er å lese innlegget mitt uten å tenke seg om. Hva tror du skjer om du har en fuktig væske fult av proteiner liggende under forhuden din og på de skitne hendene dine? Mat på hender/hud eventuellt under forhud gror bakterier likeså. Poenget mitt var å gjøre det tydelig at det er temmelig sterilt i urin og sædsystemet normalt sett. Det vil si når en ikke er syk, eller infisert. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Blir vel dårlig med unger hvis alt er sterilt da Lenke til kommentar
G Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Godt poeng. Ordet har likevel en dobbelbetydning, men det ser jeg du forstod. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg starter frokosten med en spiseskje sæd. Billigere en tran. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg