Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Synes dere sæd er ekkelt?

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Har noen av dere hatt "uhell" og fått litt på hender, gulv eller andre ting?

Selv vasker jeg febrilsk hender i en halvtime hvis det har skjedd. På gulvet bruker jeg alt av vaskemidler osv.

Er det bare meg eller er andre sånn?

Hva gjør dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekkelt er det ikke, men det er en næringsbombe for bakterier, så jeg vasker alltid hendene etter, og mine edle deler dagen etterpå.

Har du bevis på at det har bakterier? Da vil jeg trodd at du gikk med nesten konstant urinveisinfeksjon. :!:

Tulle utsagn av deg Gavekort.

Lenke til kommentar

Ekkelt er det ikke, men det er en næringsbombe for bakterier, så jeg vasker alltid hendene etter, og mine edle deler dagen etterpå.

Har du bevis på at det har bakterier? Da vil jeg trodd at du gikk med nesten konstant urinveisinfeksjon. laugh.gif

Det som er tullete er å lese innlegget mitt uten å tenke seg om.

Hva tror du skjer om du har en fuktig væske fult av proteiner liggende under forhuden din og på de skitne hendene dine?

Lenke til kommentar

Har du bevis på at det har bakterier? Da vil jeg trodd at du gikk med nesten konstant urinveisinfeksjon. laugh.gif

Det som er tullete er å lese innlegget mitt uten å tenke seg om.

Hva tror du skjer om du har en fuktig væske fult av proteiner liggende under forhuden din og på de skitne hendene dine?

Mat på hender/hud eventuellt under forhud gror bakterier likeså. Poenget mitt var å gjøre det tydelig at det er temmelig sterilt i urin og sædsystemet normalt sett. Det vil si når en ikke er syk, eller infisert.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...