OleMSU Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei, far har ein Audi A4 der sentrallåsen ikkje virkar når eg låsar opp førerdøra med nøkkelen, fungerer fint frå passasjer sida og bagasjerommet. Fungerer også fint frå alle 3 dørene når eg låsar igjen bilen. Kva kan probleme vera? er det noko det er muleg å fiksa sjølv? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er nok sentrallåsmotoren som har tatt kvelden på førerdøra. Er ikke så vanskelig, har ikke vært borti det på audi men du må skru av dørtrekket og så sitter motoren rett innenfor der. Den har i oppgave og dra opp og ned låsemekanismen når du låser bilen. Det sitter et lite stag fra motoren og inn på selve låsekassa. Ta av dette staget og skru løs motoren. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 hvis det er slik at bilen ikke låses opp når du stikker nøkkelen i førerdøra og vrir om, er det en mikrobryter inni døra som ikke funker. Hvis denne er ødelagt tror jeg hele låsekassa må byttes. Lenke til kommentar
OleMSU Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Takker for svar:) Skal se litt på det... Døra låses opp men ingen av dei andre (allså sentrallåsen er ikkje i funksjon) men det eg ikkje forstår er at det funker heilt fint når den låses... Lenke til kommentar
joka Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 micro bryteren i låskassa kan byttes.. er MYE jobb.... men du får ikke kjøpt den hos møller selges her: https://www.elfa.se/elfa3~no_no/elfa/init.do?init=1&shop=ELFA_NO-NO søk etter varenr: 35-831-43 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå