Kontorstol Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei! Jeg åpnet akkurat en pakke Dumle (Som ikke går ut før neste år) og ble litt sjokkert! Hele innsiden av pakken (Og selvfølgelig Dumlene) var dekt av en gulbrun seig et eller annet, og alt luktet som en blanding av vodka og motorolje. Jeg har ikke tørt å smake på den, og har lyst å sende den inn til Fazer å få det analysert, og ikke minst få en godgjørelse tilbake! Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre, og isåfall hvordan jeg skal få kontaktet Fazer (helst på epost)? Kan legge ut et bilde i tilfelle noen vil se Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Står det ikke kontaktinfo på posen? Hvis det har skjedd en feil under produksjonen, er de nok bare glade for å få vite om det. http://www.fazer.no/Om-Fazer/Om-Fazer-Amica-Norge-AS/Kontakt-oss/ Man pleier jo å få litt igjen for det også. Endret 6. september 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du er nok heldig, når du klager på godteri produkter pleier du å få en haug av gratis godis i posten Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Informasjonen står vel bak, tenker jeg. Husk å sikre posen, da, så ikke alt innholdet renner ut på veien. Lurer på hva i alle dager karamellene dine var innklint med ... Oj, det hørtes ikke særlig godt ut, nei. Fortell om du får noe ut av det, da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Er for tiden på sjø, og skal ikke hjem før om 1-2 mnd, så vet ikke hva jeg får gjort med det atm, men skal ihvertfall kontakte de! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Her er det vel to muligheiter, at dette stoffet er karamell av samme type som eigentleg skulle være på innsida. Eller det meir ulogiske at dine Dumle karameller er blitt dekt av ein form for smøreolje eller liknande frå f.eks pakkemaskinen. Er dette stoffet klissete som i sukker kliss eller er det meir oljeaktig? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Vet ikke, men jeg kan sjekke senere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er for tiden på sjø, og skal ikke hjem før om 1-2 mnd, så vet ikke hva jeg får gjort med det atm, men skal ihvertfall kontakte de! Ta kontakt så fort som mulig, selv om du ikke skal hjem på lang tid. Du har vel mulighet til å få sendt det i posten på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det høres ut som en robot har tisset i posen. 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Er for tiden på sjø, og skal ikke hjem før om 1-2 mnd, så vet ikke hva jeg får gjort med det atm, men skal ihvertfall kontakte de! Ta kontakt så fort som mulig, selv om du ikke skal hjem på lang tid. Du har vel mulighet til å få sendt det i posten på en eller annen måte? Ja vi er i land ca 3 dager i uken så det er ikke et stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå