Heyhooo Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Heiia, fikk en email i dag fra "[email protected]" der det sto følgende : Hi, This is a message from SteamWorks. We are sorry about your recent VAC ban that occured last night between 03.00 and 07.00. The ban was on the Orangebox and Source engine. Inflicting these following games: Counter strike: Source Left 4 Dead 1 Left 4 dead 2 Counter Strike Half Life 1 Half Life 2 (+ epsiode 1 and 2) We uselly give out an sample of Left 4 dead 2 when this occurs, but your steam account currently owns that game. So we will give you a 60USD gift instead. Go to this page: http://secureptv.info/ and enter this code: ****************************** (copy and paste) You wil have to answer 100 questions to confirm that you are not a BOT, and to ensure us that you are the real owner of the steam account regarding the VAC ban. Any questions? Feel free to reply to this message or mail our official support center at www.steampowered.com. You can also call us 24 hours a day at this number: 845 354 489 66 (free of charge) Regards Jason - Steamworks ----------------------------------------- Never give out your steam account password to anyone! Never will anyone from steam ask for your password, they might ask for your steam name. Never password! www.steampowered.com Real or fake? plz tell me Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Steam bruker ikke hotmail-adresser i sine e-poster. Lenke til kommentar
Heyhooo Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Steam bruker ikke hotmail-adresser i sine e-poster. En kompis sa at de gjorde det privat.. ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det er svindel, de vil bare ha deg til å gi bort steam login og passord. Veldig typisk phishing-forsøk, sikkert sendt ut til 1000000 folk samtidig, så hvis bare 1/100 av dem svarer får de igjen så det holder. Steam bruker ikke hotmail og gjør aldri sånt "privat". Endret 6. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Steam bruker ikke hotmail-adresser i sine e-poster. En kompis sa at de gjorde det privat.. ? Hva de gjør privat får være opp til dem selv. Når de er på jobb bruker de bedrifts e-poster, eller ihvertfall ikke hotmail... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Privat skal de isåfall ikke knytte navnet sitt opp mot arbeidsplassen uansett, så det er juks og fanteri. Akkurat som at jeg ikke flyr rundt med Nycomed-signatur i private emailer. Endret 6. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det høres veldig ut som om kompisen din er den som har sendt deg denne meldingen. 1. Det er en norskregistrert adresse (se .no) med flere grammatikkfeil i enden av e-posten, typisk norsk setningsoppbyggelse. 2. Han forteller deg at de ofte gjør det privat når du rutter rundt med spørsmål. 3. Han vet nøyaktig hvilke spill du har. 4. En VAC-ban tilsvarer at du blir bannet fra all multiplayer på hele steamm endog er det ei heller steam som bestemmer hvem som blir bannet og ikke, det er Valve sin tjeneste og Valve som opprettholder boten. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Steam er jo utviklet av Valve Software, så i og for seg blir hvem som holder VAC det samme. Domenet er forøvrig registrert på en Adam Vasbinder fra England med følgende epost: [email protected] - tlf. +44.7947299972 I tillegg, om man googler webadressen finner man utallige tråder og diverse ang. scamming. Konklusjon: STAY AWAY Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Edit: Les nedenfor. Denne var skrevet mens jeg fortsatt lo så hardt at jeg ikke kunne tenke. Kort: De ble lurt av ett program som vi bruker til å lure "email scammers". De som sender mail og ber om penger til ditt og datt. De får en kode og link til siden, så kaster de bort mange timer der fremfor å bruke den tiden til å sende ut flere mailer å dra flere inn. Vårt mål er å irritere og bruke opp tiden deres. Link: www.419eater.com Endret 6. september 2010 av Caliente Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ja det var fryktelig morsomt. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Alltid noen som heller foretrekker Donald vitser. Det er så klart fint for deg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 A Neutron walks into a bar and orders a drink. He asks the bartender what it'll cost. Bartender says "For you, no charge". Hvis du ikke skjønner den er du ikke verdig. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 HEI! Dette var meg som lurte de jeg spiller med TRILL RUNDT! De satt i godt over 2 timer å besvarte spørsmål som: "Did your parenst ever have kids?" "How fast does a tsunamy go?" ++ Mens jeg holdt på å dø av latter på jobben! De installerte AVG antivirus, Opera osv osv. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! Er det meningen jeg skal le nå, eller har du en utrolig dårlig humor? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fint at du legger ut steam-nickene deres også..det trenger vi å vite. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Fint at du legger ut steam-nickene deres også..det trenger vi å vite. hvorfor svarer du i det hele tatt? Du kan jo hoppe tilbake til din verden med professor vitser å kose deg der. Vi liker å ha det morro vi ungdommen Endret 6. september 2010 av Caliente Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det finnes jammen en del latterlige folk i Norge også ser jeg. Veldig morsomt, vi ler oss i hjel. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 offameg, for noen negative folk som finnes på forum. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tror de fleste forstår hvorfor denne er stengt. Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg