Gå til innhold

Laptop til under 10k, takle civ5?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe min første laptop og det jeg fant ut er at jeg ikke vet nok. Jeg er ingen storspiller mer men vil gjerne spilt nye civ5 hvis det er mulig på en laptop til under 10000. Ellers går det bare i Football Manager (mer minne?), film, surfing og musikk. Jeg har ikke behov for stor skjerm men heller høy oppløsning siden jeg vil koble til en 24" skjerm når jeg er hjemme. 15" burdte holde.

Trenger hjelp fort siden jeg håper å kjøpe i løpet av de neste dagene, helst komplett eller netshop siden jeg da kan hente selv. Takk på forhånd for all hjelp og si ifra hvis man trenger mer informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg har sagt tidligere i mangfoldige tråder: Her er du igjen, og igjen har du ikke peiling. Envy 14 har et underklokket HD5650 skjermkort, og er ikke noe jeg ville ha anbefalt. Den du har linket her har også ikke switchable graphics og har derfor heller ikke noe bra batterilevetid.

Og til TS, om du ikke har kjøpt enda så har Komplett Super Weekend nå. Der selger de HP DV6-3065 til 8 lapper, noe som er en svært god maskin som burde passe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...