Myst Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hallo hallo! Nå flyr jeg av spenning snart siden laptopen jeg har ventet lenge på (Asus G73JH) er på vei, og... ja IKKE det jeg skal snakke om. Spøk til revolver, den kommer med pre-installert 6 GB RAM og støtter opp til 8 og kompisen min anbefalte å øke den med en gang. Har tenkt på tanken og hvorfor ikke? Det som blir da litt kinky er at det er 3x2GB oppsett, så eventuelt blir jeg nødt til å bestille en 4 GB ( f.eks denne)og bytte med en av de 2GB. Vil gjerne høre hva folket har å si før jeg foretar meg noe. Er det verdt det? Lappen kommer til å bli brukt til all slags ting; surf, film, spill og litt tung modellerings- og kalkyleprogrammer. Takk på forhånd. ____________________________ Viktig oppdatering: fikk nettopp vite av Komplett at maskina hadde 4 minnespor der hver kun støttet max 2 GB. Som igjen betyr at jeg må kjøpe en 2 GB ekstra og ikke trenger å tenke på ovenstående. Holder med denne da. Kom gjerne komme med innspill likevel. ____________________________ Siste edit: Bestilte en 2GB i samme slengen. Nå er det bare å vente. Endret 7. september 2010 av Myst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå