Uxzuigal Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Utsikt over Notodden mot Heddal og nedover mot Skien. Orginalbildet er 192mpxl, Men dropper å poste det i den størrelsen :> Det kan derimot fåes ved etterspørsel. Vedlegget i bildet følger forumets regler ang. størrelse, så det blir litt snodig. For de som ønsker en utvidet og litt større versjon (ca 3mpxl?) så finnes det på denne lenken. http://img834.imageshack.us/img834/3269/panosmall2.jpg Ønsker feedback på alt og ingenting, dette er mitt andre panorama bilde, så all hjelp mottaes med takk :> Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Savner litt kritikk på denne om mulig, takker på forhånd :> mvh. Orthrus Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Beskjær litt på høyresiden og en en del mer på venstresiden. Jeg synes også det mangler litt i bunnen av bildet. Ta en nærmere titt på om bildene har samme kontrast/hvitbalanse, i midten/venstre del av panoramaet er himmelen og skyene gulaktig, det ser ikke så bra ut. Litt høyere kontrast hadde kansje også hjulpet til å få litt mer trykk i bildet. Uansett bra til å være ditt andre panorama. Hvis du prøver på nytt en gang når det er klarere luft og kansje sola står lavere så kan det hende du får et skikkelig blinkskudd. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skulle egentlig skrive det samme som Kristallo, så sier bare jeg er enig med Kristallo Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Beskjær litt på høyresiden og en en del mer på venstresiden. Jeg synes også det mangler litt i bunnen av bildet. Ta en nærmere titt på om bildene har samme kontrast/hvitbalanse, i midten/venstre del av panoramaet er himmelen og skyene gulaktig, det ser ikke så bra ut. Litt høyere kontrast hadde kansje også hjulpet til å få litt mer trykk i bildet. Uansett bra til å være ditt andre panorama. Hvis du prøver på nytt en gang når det er klarere luft og kansje sola står lavere så kan det hende du får et skikkelig blinkskudd. Takker for konstruktiv og utfyldene tilbake melding, alt tatt til etterettning :> Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg synes det er litt lite himmel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå