Pstereo Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei! Jeg forsøker å registrere min Applecare Protection Plan men får melding om at "We're sorry, but we are unable to complete your request at this time. Please check your information and try again, or contact us". Dette har jeg fått de gangene jeg har forsøkt over de siste par ukene. Jeg har forsøkt å trykke på "contact us", men jeg finner ingen mailadresse jeg kan sende problemet mitt til engang. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan kontakte support eller løse dette på noen måte? Jeg har skrevet inn korrekt info, så er det sagt . Er det annen info jeg trenger å poste her, er det bare å si ifra! Setter veldig pris på hjelp. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har en lei følelse av at telefon er enklest her. 815 00 158. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå