Gjest medlem-1432 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har nettopp vært å søkt om lån/stipend på lånekassen, men lurer på om det er noe feil. Når man er halvtidstudent har man vel ikke krav på fult stipend/lån, men jeg hadde ikke mulighet til å hake av noen plass at jeg var halvtidstudent. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg hører til annen/høyere utdanning, og søkte da der. Vil ikke risikere å plutselig må betale en haug med penger tilbake. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har nettopp vært å søkt om lån/stipend på lånekassen, men lurer på om det er noe feil. Når man er halvtidstudent har man vel ikke krav på fult stipend/lån, men jeg hadde ikke mulighet til å hake av noen plass at jeg var halvtidstudent. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg hører til annen/høyere utdanning, og søkte da der. Vil ikke risikere å plutselig må betale en haug med penger tilbake. Hvis du er 50% deltidsstudent skal du vel få 50% av fullt lån. Kontakt lånekassen hvis du får mer enn du har krav på (bruk støttekalkulatoren for å være helt sikker). Du kan vel også bare la være å bruke mer enn 50% av lånet, evt sette de pengene inn på en sparekonto. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Men jeg vil ikke ha utbetalt noe som jeg egentlig ikke skal ha, hvorfor var det ikke noe alternativ som halvtidstudent i søknaden? Hvis det er noen andre halvtidstudenter her hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå