Radishface Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei! Jeg har besluttet å bygge en gaming pc selv, i stedet for å kjøpe en fra en butikk. Jeg laget en liste over komponenter på prisguide.no - AMD gaming build. Hva tror dere? Bør jeg gjøre noen endringer? Takk! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ganske fin oppsett. Kosta like mye som PC'en min jeg kjøpte i 2008, ATI 4890, Phenom x3 2,8ghz Lenke til kommentar
Radishface Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Ganske fin oppsett. Kosta like mye som PC'en min jeg kjøpte i 2008, ATI 4890, Phenom x3 2,8ghz Takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 OI OI! styr unna PIXMANIA, les rundt på google så skjønner du hvorfor jeg er i tvil på dem. (egen erfaring) Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Rar skjerm... ellers bra Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har PSUen og hovedkortet selv, dog har ikke testa hovedkortet enda siden jeg henta det på posten for en timestid siden PSUen er jeg veldig fornøyd med though. Eneste endringene jeg ville ha gjort er å bytte musen med Razer Deathadder. Lenke til kommentar
Radishface Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 OI OI! styr unna PIXMANIA, les rundt på google så skjønner du hvorfor jeg er i tvil på dem. (egen erfaring) Ja, jeg har hørt noen dårlige ting om den butikken. Jeg vil holde seg borte fra det:) Rar skjerm... ellers bra Jeg tenkte på å få denne skjermen i stedet Fujitsu 22" SL22W-1 LED. Hva tror du? Har PSUen og hovedkortet selv, dog har ikke testa hovedkortet enda siden jeg henta det på posten for en timestid siden PSUen er jeg veldig fornøyd med though. Eneste endringene jeg ville ha gjort er å bytte musen med Razer Deathadder. Den eneste grunnen til at jeg vil at Microsoft's musen er at den er trådløs. Jeg vil tenke på å bytte den til Razer, takk! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har sjølv Microsoft musa og må seie den fungerer veldig bra for min del. Kan kanskje vere litt uvant i starten, men etter ei stunds bruk så funker det finfint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå