kenny28 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Min altibox er defekt. Er det mulig å hente ut de programmene som ligger på harddisken ved enten cat 5 kabel eller fysisk ta ut harddisk og kople til pc ? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 kommer vel ann på hva slags boks du har det vel og hvordan den er defekt. du kan jo begynne med å lese bruksanvisningene som du har tilgjengelig(i papirsform eller på nettet) og se hva det sies om mulighetene der. og hvis det ikke gir deg svar på problemet så hadde det vært greit med merke og modell på boksen din. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 IKKE TREKK BOKSEN UT AV VEGGEN UTEN Å SLÅ DEN AV FØRST! Da herper du harddisken. Du trekker jo ikke ut pluggen på en PC. Begge apparatene har harddisk som blir skadet av det. Det var sånn jeg mistet mine opptak. Og da er opptakene tapt for alltid. Du kan ringe supporten, og så fjernstyrer de boksen så den blir formatert når du restarter den. Da virker den igjen, men med tom harddisk. Jeg tror at innholdet på disken er kryptert, slik at du ikke får hente det ut med PC. Desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå