LilleKrokodille Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvis dere kunne være det motsatte kjønn for en dag, hva ville dere brukt dagen til? Personlig ville jeg: *Drukket avsindige mengder vann og tissa bak alle trær og busker jeg så, uten å ha angst for at maur, biller og annet småkryp skulle bite meg i rompa. *Tatt meg en dusj, for deretter å løpe skvett naken opp og ned trappa, og frem og tilbake i gangen. (Har hørt at dette er en særdeles luftig og artig opplevelse). *Postet en trolltråd på KG, for å få et eller annet godtroende kvinnfolk til å gå fullstendig på limpinnen og ha medynk med mannfol... Nei, vent litt. Dèt ville jeg faktisk ikke gjort. Det er jo bare slemt. *Gjort en del...seksuelle ting, bare for å finne ut hvordan det er fra en manns perspektiv. *Myst på damer for å finne ut om hjernen rett og slett blir litt grøtete. *Tatt en tur på Claes Ohlsson eller en annen duppedittbutikk for å se hvor spennende det er kontra en skobutikk... Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Trolig stått på kjøkkenet dagen lang, der jeg hører hjemme. Men ja, helt klart utforsket meg selv seksuelt. Er vel toppen av listen for de fleste, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Trolig stått på kjøkkenet dagen lang, der jeg hører hjemme. Hahahahahaha. Lo godt her. Hadde nok gjort det som de fleste hadde gjort – følt hvordan det hadde vært å være av det motsatte kjønn. Endret 6. september 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Som de andre sier, og de fleste vil si. Seksuell utforskning. Og hvis det bare var én dag, hadde jeg vært sykemeldt. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Som de andre sier, og de fleste vil si. Seksuell utforskning. Dette 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ville tatt på meg minimalistisk med klær, sprade rundt som ei annen laustispe og bli forbauset når jeg ble voldtatt. 7 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg ville tatt en IQ-test for å se hvor mye dummere jeg hadde blitt. 3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde stått fremfor speilet en del.. Deretter seksuell utforsking.. ellers lite.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde gjort sykt mye dumt og kriminelt. Hadde uansett vert en annen person dagen etter som ingen kjente igjen fra "i går". Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Lesbesex, helt klart. Samt agurk. 3 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Endelig benyttet sjangsen til å gå inn til jentegarderoben, UTEN å bli kastet ut Så hadde jeg sett Carrie, Samantha, Charlotte og Miranda diskutere Mr. Big. Som jeg ABSOLUTT IKKE VET NOE OM FRA FØR!! 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg ville funnet ut hva kvinnfolk egentlig sier om oss mannfolk når vi ikke er tilstede. 2 Lenke til kommentar
Migla Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ville utforska kroppen og kanskje gjort noe kult med den Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hadde stått fremfor speilet en del.. Deretter seksuell utforsking.. ellers lite.. ^that + kjøpe klær jeg liker til "manne meg" etter som at "manne meg" hater å kjøpe klær + lesbesex! Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hadde prøvd å lukeparkere for å finne ut hva som er så sinnsykt vanskelig med det. 3 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Pult en mann. Nei Jeg hadde nok utforska selv ALENE! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Da skulle jeg levert inn førerkortet for å statuere et eksempel for alle kvinner 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Manipulere og lure så mange mannfolk som mulig, snurre de rundt fingeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå