lissy86 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg har funnet en sykkel verdi av 25 000 kr. søkte på falck sine sider og der stod det selvfølgelig sykkelen var savnet. Vil så gjerne levere sykkelen selv til eieren. Gjøre en god gjerning! Er det mulig? Noen her som savner en merida HFS team 07 sykkel? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Er den registrert i falck sykkelregister? Har aldri registrert meg der selv, men da er man registrert med et navn. Hva med å ta kontakt med Falck? 815 68 112 Sitat: "Jeg har funnet en sykkel, hva gjør jeg? Kontakt Falck Sykkelregister på 815 68 112. Dersom sykkelen er registrert i Falck Sykkelregister vil vi kontakte eieren og be han/hun om å hente sykkelen. Dersom sykkelen ikke er registrert, hjelper vi deg med telefonnummer til nærmeste hittegodsaktør som vil hente sykkelen." Endret 6. september 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
lissy86 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Er den registrert i falck sykkelregister? Har aldri registrert meg der selv, men da er man registrert med et navn. Hva med å ta kontakt med Falck? 815 68 112 ja den er registrert hos falcken, men de oppgir ikke informasjon om eieren. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Du skal likevell kontakte de, selv om navnet ikke er oppgitt. Det er sensistiv informasjon. Les det jeg skrev ovenfor igjen, jeg redigerte sikkert posten i det du skrev i sted Endret 6. september 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå