Starship Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei, vi har et Sony videokamera som tar avchd-format. Kona ønsker å starte med redigering av disse filmene, men til det trenger vi en maskin. Fra før har jeg en 3 år gammel stasjonær som jeg har satt sammen(der skjer all spilling), men hun ønsker en bærbar til redigeringen da det er et ønske om å ta med seg maskinen rundt omkring.. Budsjett er maks 15000. Først er spørsmålet om bærbar blir bra nok eller om det blir tregt og hakkete? Personlig er jeg ikke så glad i Apple, men er det mer "bang for the buck"? Til slutt om noen har et forslag på laptop? Ønsket software er Adobe Premiere Elements 8. Lenke til kommentar
Starship Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Kan demme maskinen duge? 12995,- hos amentio. Acer Aspire 7745G-724G1TBn - Core i7 720QM / 1.6 GHz ( 2.8 GHz ) - RAM 4 GB - HDD 500 GB + 500 GB - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / BD-ROM - Mobility Radeon HD 5850 - Gigabit Ethernet - WLAN : 802.11b/g/n (draft) - Windows 7 Home Premium 64-bit - 17.3" Bredskjerm TFT 1600 x 900 CineCrystal - kamera det ideelle hadde kanskje vært å byttet den ene HDD med SDD og 6GB RAM? kanskje gått litt ned på skjermkort.. -men så var det det å finne denne passende maskinen da Lenke til kommentar
Starship Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Noen?? Lenke til kommentar
Marulven Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Prosessor, SSD og mye RAM er ting som får videoredigering til å go smooooth. Kjøp en i7, 6GB ram og helst en SSD så har du en god maskin Denne er på tilbud nå, et godt kjøp som passer perfekt til det du ska bruke den til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå