Kakofoni Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hei, jeg skal kjøpe en bursdaggave, og det skal være til noen som er glad i å tegne, men mistet blyantene sine og kjøpte aldri nye. jeg har derimot tenkt å kjøpe nye blyanter, pluss ark og evt annet. også skal jeg gjøre noe gøy med den boken før hun får den. problemet er at ålesund ikke har noen sjappe for tegnere (eller malere eller noe som helst annet lignende), det eneste er bokhandlere, hvor de sikkert selger decent tegneutstyr, eller? og det andre problemet er at jeg aldri har vært en tegner eller kunstner på noen måte, så jeg har ikke peiling. hva synes dere jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jepp, bokhandlere bør ha bra nok tegneutstyr. Nille har ganske ok tegneblokker. Kjøp en A3blokk der, og hvis du finner en Notabene har de et sett fra Faber-Castell i en blå eske med stort sett alt man trenger til å starte med. Blyanter fra HB til 6B er en fin begynnelse. Og så trenger man et godt viskelær og en knetgummi, en pakke tørkepapir (ja, faktisk ) og en stor sminkekost til å børste vekk støv fra tegningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå