Gå til innhold

"Bootmgr is missing" etter formatering

Anbefalte innlegg

hei jeg har windows 7 også skule jeg reformatere den og da brukte jeg windows vista CD også trykket jeg på OS formater så skal jeg instalere windows så kommer det error missing files

og nå får jeg ikke startet pc det står BOOTMGR IS MISSING :( og dette er en helt ny pc

edit: windows 7 er ekte

Endret av Man of war 1945
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje litt dumt spørsmål men,du gjorde det riktig??? har samme pc.. eller en tidligere versjon studio 15. regner med de har ca samme bios. du går på boot so bruker du + og - til å rangere alternativene.

ellers så finns det 100 svar på google.

det funket på magisk vis ved og gå inn på bios og endre til dafult instilinger så nå installerer den windows vista men det store spørsmålet er om den stopper igjen? denne gangen kommer den litt lenger

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fy faen for et troll.

Driver du å installerer piratkopier?

Årets troll.

Fy faen for en fornermelse :!:

Nei han kjøpte seg windows 7 så skule jeg hjelpe han med og installere det så er ikke window 7 kompitabel med legge pc hans :!:

så får han ikke til og installering av vista så han trenger en smule hjelp haha

Lenke til kommentar

Nei han kjøpte seg windows 7 så skule jeg hjelpe han med og installere det så er ikke window 7 kompitabel med legge pc hans laugh.gif

så får han ikke til og installering av vista så han trenger en smule hjelp haha

er du sikkert på at den er ikke kompitabel med win7, vanligvis hvis er kompitabel med vista så er den også med win7

i de fleste tilfeller.

sjekk evt. med denne:http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15

lykke til

Endret av p@ge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...