fsx v1.1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) hei jeg har windows 7 også skule jeg reformatere den og da brukte jeg windows vista CD også trykket jeg på OS formater så skal jeg instalere windows så kommer det error missing files og nå får jeg ikke startet pc det står BOOTMGR IS MISSING og dette er en helt ny pc edit: windows 7 er ekte Endret 24. september 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Arrizol Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) da må du boote os fra cd. ikke alle pc som booter fra cd som standard så da må du inn i bios og endre dette så "First boot" er satt til cd/dvd stasjonen. så bare restart med cd i så skal det funke. Endret 6. september 2010 av Arrizol Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 ja jeg gjorde det med CD men funker ikke og dette er noe jeg fikk med pc det er en DELL STUDIO 1555 Lenke til kommentar
Arrizol Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 kanskje litt dumt spørsmål men,du gjorde det riktig??? har samme pc.. eller en tidligere versjon studio 15. regner med de har ca samme bios. du går på boot so bruker du + og - til å rangere alternativene. ellers så finns det 100 svar på google. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 kanskje litt dumt spørsmål men,du gjorde det riktig??? har samme pc.. eller en tidligere versjon studio 15. regner med de har ca samme bios. du går på boot so bruker du + og - til å rangere alternativene. ellers så finns det 100 svar på google. det funket på magisk vis ved og gå inn på bios og endre til dafult instilinger så nå installerer den windows vista men det store spørsmålet er om den stopper igjen? denne gangen kommer den litt lenger Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) nå er den ferdig installasjonen nå skal datan konfigure det står fullfører installasjonen Endret 6. september 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 nå funker det men får ikke det trådløse nettverket eller at jeg kommer meg på nettet Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 nå funker det men får ikke det trådløse nettverket eller at jeg kommer meg på nettet Installere drivere til det trådløse nettverket ditt ? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har du formatert, så er det ikke sikkert alle drivere fra dell er installert. Ta å gå på dell sin side og last ned drivere til din pc/laptop. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Hei skule installere windows 7 på vennen min sim HP maskin men nå står det BOOTMSG Is missing så osen fikser jeg dette da? den stopper gjenom installasjonen Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Fy faen for et troll. Driver du å installerer piratkopier? Årets troll. Endret 24. september 2010 av Víllów Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Fy faen for et troll. Driver du å installerer piratkopier? Årets troll. Fy faen for en fornermelse :!: Nei han kjøpte seg windows 7 så skule jeg hjelpe han med og installere det så er ikke window 7 kompitabel med legge pc hans :!: så får han ikke til og installering av vista så han trenger en smule hjelp haha Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Nei han kjøpte seg windows 7 så skule jeg hjelpe han med og installere det så er ikke window 7 kompitabel med legge pc hans så får han ikke til og installering av vista så han trenger en smule hjelp haha er du sikkert på at den er ikke kompitabel med win7, vanligvis hvis er kompitabel med vista så er den også med win7 i de fleste tilfeller. sjekk evt. med denne:http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15 lykke til Endret 25. september 2010 av p@ge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå