stvetene Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei! Jeg ville gjerne hatt ett program som spilte av det jeg skreiv på data'n Hvis for eksempel jeg skriver: Hardware hjelper meg alltid, så er det en "stemme" som sier det i pc'en min. Jeg har brute ett sånt program før, men husker ikke hva det het :oops: . Takker for alle svar! Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 God St. Hans forresten Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 det er et sånnet program innebyg i winXP. et lite tips, ikke bruk sånn på LAN, da får man uvenner Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Off topic; tror ikke det er lov med animerte avatarer. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 http://www.mikropuhe.com Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Off topic; tror ikke det er lov med animerte avatarer. hva mener du? dette har jo med lyd å gjøre Lenke til kommentar
eberland Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hmm... husker det var et sånt prog på Amiga 500 en gang Det var stilig det !! Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har vert borti et slikt program. det het talkit om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det er jo også et program som følger med xp da: Start > Programs > Accessories > Accessibility > Narrator også hadde jeg et annet program før som het "monolog" Lenke til kommentar
shabador Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hmm... husker det var et sånt prog på Amiga 500 en gang Det var stilig det !! Fulgte med Workbench, ikke sant? :wink: Hadde mye morro med det programmet da jeg var liten... Fikk roboten til å si skitne ord og syntes det var skrekkelig underholdende. *Sukk* Den som var ung igjen... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Nuh skal dere høre hehr. Let opp en låt som heter "Tears on my pillow". Gjett hva slags maskin som sier den setningen i låten.. Nei, ikke Amiga.. men før den... Det er en Norsk gruppe, gammel låt, husker ikke hva de heter lengre. Det var himla tøft den gangen den var ny og jeg spilte den, for jeg hadde en Amiga 500 da og det var ikke så lenge etter min C64.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå