hantimilon Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hva ville du anbefalt å kjøpe av usb? om hvor ligger downgrade og jailbreak? Spør fordi jeg ikke klarer å finne det selv, så pliz ingen "google it" Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Men du kan ikkje ha leita så frykteleg grundig... Kjøp E3. E3 Downgrade her, og E3 firmware her (for jailbreaking, etter nedgradering til 3.41 eller eldre firmware). Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Juhu, GT5 på 3.41 funker synd spillet var gørr kjedelig da Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er det verdt å vente på en ny USB eller hvilken ska jeg kjøpe?? Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Trenger ikke USB lenger, bare å vente på en signert loader, tipper det kommer neste uke Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 nice, post det her når det kommer! takk Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 aj aj aj....tøft ! så det vil bli en loader man legger inn på maskina over ftp eller lignende ? aka alt vil funke sånn usb chippene gjør nå uten å måtte ha de i ? (lagre på hdd, ftp overføring osv) Lenke til kommentar
oizann Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 aj aj aj....tøft ! så det vil bli en loader man legger inn på maskina over ftp eller lignende ? aka alt vil funke sånn usb chippene gjør nå uten å måtte ha de i ? (lagre på hdd, ftp overføring osv) Det vet man vel ikke før det kommer,men legges vel inn via en vanlig USB penn..Det er jo ikke ftp på ps3 uten at du har "klådd" på den.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 man vil kunne gjøre HVA man VIL med PS3.. Dette kommer til å bli bedre enn Xbox1 æraen.. ! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det kommer til å bli akkurat like bra som 360-æraen før den tok slutt fordi man ikke kunne kjøre custom dash på nyere maskiner, og alle nøyde seg med å være pirater. Har selv en x360 jeg ikke har giddet å mode fordi det ikke gir meg *noen* flere funksjoner annet enn å splle brente spill, og det har man ikke behov for med mindre man har småbarn i huset. CFW derimot, det er saker. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Gleder meg til man har custom firmware på samme nivå som PSP. Starte backups direkte fra XMB, emulatorer, tweaks osv. Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Håper virkelig noen tar seg bryet med å lage et skikkelig media center etterhvert, ala XBMC. Gamle Xboxen var jo genial i så måte, kanskje PS3 kan føre denne arven videre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jepp, jepp. Synd xbmc blir (i hvert fall på en måte) stadig mindre aktuelt pga. mangel på tredjepartspliugins fra profesjonelle parter(som f.eks headweb, som nylig har kommet til både Plex og boxee.) Får håpe Sigma-hardware gir det en ny giv. Tredjeparter er dessverre sjelden interessert i å lage plugin til prosjekter man ikke får kjøpt ferdig satt opp på konsumenthardware. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det kommer til å bli akkurat like bra som 360-æraen før den tok slutt fordi man ikke kunne kjøre custom dash på nyere maskiner, og alle nøyde seg med å være pirater. Skjønner ikke denne posten.. Det var bra at alle nøyde seg med å være pirater? Xbox 1 æraen var da mye bedre. XBMC ftw. Jepp, jepp. Synd xbmc blir (i hvert fall på en måte) stadig mindre aktuelt pga. mangel på tredjepartspliugins fra profesjonelle parter(som f.eks headweb, som nylig har kommet til både Plex og boxee.) Får håpe Sigma-hardware gir det en ny giv. Tredjeparter er dessverre sjelden interessert i å lage plugin til prosjekter man ikke får kjøpt ferdig satt opp på konsumenthardware. Skjønner ikke hvorfor xbmc skulle bli mindre aktuelt. Finnes da mange open source alternativer her, uten økonomiske hensikter. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Testa snes9x på 3.55 i går, funka kjempebra. Super Mario 3 med dualshock ftw Lenke til kommentar
Aaland Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 bare et lite suplement til alle xbmc fans; test heller ut boxee. Mye enklere og greiere. Finner dessuten all info kjapt og enkelt. Jeg gikk hvertfall fort over til boxee fra xbmc (og ja jeg veit at boxee er en videreutvikling av xbmc) noe jeg har vært veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Boxxe, ja, som skryter av at de støtter "linux", men kun tilbyr ubuntu-pakker. Neppe aktuelt for meg med det første. Verre er det vel at det sist jeg prøvde (november) ikke var noe annet en lokal videoavspilling som fungerte. Var velø kanskje en plugin som ikke krasjet, men jeg tror ikke den viste noe video heller. Boxxe (og Plex) har den fordelen at de har tredjepartsstøtte, men i jakten på å gjøre det "enkelt" har de som regel gjort det litt for enkelt noen steder, slik at alt ikke fungerer som det skal. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Om dere ikke allerede har fått det med dere så har det blitt lansert CFW som tillater peek & poke syscalls. http://psx-scene.com/forums/f6/ps3-3-55-cfw-peek-poke-backup-managers-can-now-work-75196/ Bare installere den først. Deretter installerer man Geohot sin JB, og voila. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har forstått det slik at man ikke kan spille så mange backups av de man har fra før av. Så dersom man sitter med jailbreaket 3.41 så kan det være en idé å vente med å installere Custom FW til man har en bedre løsning mtp. backups. Synes alltid det er mye forrvirrende innenfor PS3 scenen hver gang de gjør framskritt på noe Her er i alle fall en lettfattelig guide på å installere 3.55 cfw http://www.ps3hax.net/showthread.php?p=150403#post150403 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nei, backupmanagers må vel skrives om for å fungere som de skal. Men det skjer nok innen uken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå