hakongram Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Er en.stund siden dette ble.fikset med jailbreak enhetene...regner med at det blir direkte oppstart fra hdd med.cfw....var vel kun første generasjon jailbreak som krevde plate i.drevet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 http://www.itavisen....er-ps3-piratene Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 http://www.itavisen....er-ps3-piratene Trist for de det gjelder, men med mindre den CFW patcher noe over lv2 skulle det vel fortsat gå greit å få konsollen i service mode og legge inn offisiell FW. Men jeg har hatt for travlt med GT5 og trenger uanset ikke noe mer enn den hack geohot la ut. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Fleshboiler i går kl 16:04: (Itavisen) Det disse backup managerne gjør, er at man MÅ ha et ordinært spill i drevet, så for å boote spillet fra HDD'en til disken, slik at det ser ut som man spiller fra disk. Er ikke sikker på om Sony kan se dette, men det er ihvertfall slik backup managerne fungerer på PS3'en... Dette kan vel umulig stemme? Man må vel ikke ha cd i for å starte spillet fra HDD? Da går jo hele vitsen med å ha spillene på HDD bort! Dette stemmer ikke. Måtte vel det helt i starten, altså ha et helt vilkårlig spill i drevet, men det er ikke nødvendig lengre. Nå har det uansett kommet en metode som rapporteres å være sikker, Wutangrza/flukes sin cfw. Slipper problemet med å bricke ps3 osv nå. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Det er noen spill som fprtsatt krever et spill i drevet for å laste med jailbreak-dongel-metoden, men det er få. Lenke til kommentar
iHeads Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Noob spørsmål: Jeg har klart å tukle det til litt på min PS3 og trenger ei punktliste for hvordan jeg skal få den tilbake til offisiell firmware 3.55. Kan noen guide meg her? På forhånd takk iHeads Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Noob spørsmål: Jeg har klart å tukle det til litt på min PS3 og trenger ei punktliste for hvordan jeg skal få den tilbake til offisiell firmware 3.55. Kan noen guide meg her? På forhånd takk iHeads Last ned nyaste patch her Finn en minnepenn, lag ei mappe som heiter "PS3". Inne i den lager du ei mappe som heiter "UPDATE", begge mappene med store bokstavar. Legg patchen (PS3UPDAT.PUP) i mappa "UPDATE" og koble minnepennen til PS3en. Når du har gjort det, går du inn på PS3en, velger "System update", deretter går du inn på "Update via storage device" eller noko liknande (Ikkje via internett). TIl slutt velger du patchen, og installerer den. Lenke til kommentar
iHeads Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Noob spørsmål: Jeg har klart å tukle det til litt på min PS3 og trenger ei punktliste for hvordan jeg skal få den tilbake til offisiell firmware 3.55. Kan noen guide meg her? På forhånd takk iHeads Last ned nyaste patch her Finn en minnepenn, lag ei mappe som heiter "PS3". Inne i den lager du ei mappe som heiter "UPDATE", begge mappene med store bokstavar. Legg patchen (PS3UPDAT.PUP) i mappa "UPDATE" og koble minnepennen til PS3en. Når du har gjort det, går du inn på PS3en, velger "System update", deretter går du inn på "Update via storage device" eller noko liknande (Ikkje via internett). TIl slutt velger du patchen, og installerer den. Takk for kjapt svar. Et lite spørsmål til: Vil dette funke hvis jeg allerede har 3.55 installert? Jeg mener å ha lest noe om recovery-mode. Endret 19. januar 2011 av iHeads Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Noob spørsmål: Jeg har klart å tukle det til litt på min PS3 og trenger ei punktliste for hvordan jeg skal få den tilbake til offisiell firmware 3.55. Kan noen guide meg her? På forhånd takk iHeads Last ned nyaste patch her Finn en minnepenn, lag ei mappe som heiter "PS3". Inne i den lager du ei mappe som heiter "UPDATE", begge mappene med store bokstavar. Legg patchen (PS3UPDAT.PUP) i mappa "UPDATE" og koble minnepennen til PS3en. Når du har gjort det, går du inn på PS3en, velger "System update", deretter går du inn på "Update via storage device" eller noko liknande (Ikkje via internett). TIl slutt velger du patchen, og installerer den. Takk for kjapt svar. Et lite spørsmål til: Vil dette funke hvis jeg allerede har 3.55 installert? Jeg mener å ha lest noe om recovery-mode. Les her: http://avforum.no/forum/konsoller-pc-gaming-hardware/107013-ps3-jailbreak-nyheter-problemer-losninger-oppdatert-19-01-2011-a.html Der finner du svar på alt som trengs. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Det skal funke uansett om du har 3.55. Om du evt må starte i recoverymode kan du sjekke linken som svortevik linka Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har lagt inn Kmeaws cfw, og her virker det strålende med backup managers. Eneste ulempen er at det er litt knotete og mye frem og tilbake, samt jeg får ikke til å kjøre god collection fra den interne hdd, så må fortsatt bruke platen på dette spillet. Noen som har fått gow til å virke med jailbreak? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Oooog se der ja. Tar neppe lang tid nå før noen har ute en ferdigmekket sak som lar deg kjøre backupmanagers. Enten gjenom å lage en PUP med peek&poke-støtte og homebrew som lar deg laste inn ulike payloads fra XMB, eller gjennom ferdigpatchede lvl2 med payload. You may call me Nostradomus. Ikke at det var så vanskelig å se for seg, da... Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har lagt inn Kmeaws cfw, og her virker det strålende med backup managers. Eneste ulempen er at det er litt knotete og mye frem og tilbake, samt jeg får ikke til å kjøre god collection fra den interne hdd, så må fortsatt bruke platen på dette spillet. Noen som har fått gow til å virke med jailbreak? alt annet av nyere spill funker da eller? Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som har fått Gran Turismo 5 til å virke med kun Gehot 3.55? Har prøvd flere eboots, men får bare black screen hver gang jeg prøver å kjøre spillet:( Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som har fått Gran Turismo 5 til å virke med kun Gehot 3.55? Har prøvd flere eboots, men får bare black screen hver gang jeg prøver å kjøre spillet:( Det virker på Kmeaws sin, men du må oppdatere spillet til 1.05. Jeg har lagt inn Kmeaws cfw, og her virker det strålende med backup managers. Eneste ulempen er at det er litt knotete og mye frem og tilbake, samt jeg får ikke til å kjøre god collection fra den interne hdd, så må fortsatt bruke platen på dette spillet. Noen som har fått gow til å virke med jailbreak? alt annet av nyere spill funker da eller? Ikke alle spill virker enda, men det endrer seg hele tiden. Jeg har til nå funnet et spill som ikke virket, men misstenker at dette er på grunn av skriverettigheter, så skal kjøre en fix på dette siden og se da. Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) så er det noe nytt ? Jeg pleier å browse afterdawn forumene, men ikke fått med meg så mye nytt der...noen fungerende backup managere som med cfw som kan innstalleres forholdsvis enkelt ? Jepp, med Kmeaw CFW kan du installerte både signerte og usignerte pakker, samt patche det som skal til enkelt, enten via en standalone pakke/program eller via en backup manager som har det innebygd. multiMan og Gaia Manager er å anbefale og har det som skal til innebygd http://psx-scene.com/forums/f187/[cfw-tutorials]-kmeaw-wutangrza-when-tutorials-become-sexy-76406/ http://psx-scene.com/forums/f187/multiman-multifunctional-tool-your-ps3-game-manager-file-manager-ftp-avchd-bdmv-72826/ edit: forumet failer med linkingen Endret 25. januar 2011 av Claaaes Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Kunne tenkt meg å jailbreake PS3'n min for homebrew, men kommer aldri til å tørre det. Vil spille online, så da skiter jeg i det. Spennende å følge med uansett. Lenke til kommentar
madfacee Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Så, hvordan ligger statusen på å bli banlyst fra PN dersom man "chipper" konsollen? Enkle triks å komme med? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Liker homebrew.. fikk gratis bekreftet at Black Ops suger. Det værste er at jeg som suger, uten problemer klarte å drepe mange. med å sikte og spamme. Også litt rart, på X360 måtte jeg gi fra meg boksen i lengre tid for at en skulle modde for meg. Med PS3, som tok 3 år å hacke, trengte jeg bare en minnepenn.. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Hm, dette vil vel åpne for å kunne bruke PS3 som mediasenter, med støtte for alle filformatene som PS3 ikke støtter opprinnelig. Kanskje til og med XBMC for PS3? Det hadde vært nydelig. (I så fall var de tusenlappene jeg akkurat brukte på en ny HTPC litt bortkastet...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå