Thad Castle Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Har bestemt meg for å lage en PC bag av bruktmateriale. Lurer på om noen har noen gode forslag til materialer? Evt noen andre her som har gjort dette før, og vil komme tips. Takker for all saklig respons Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Jeg ville laget av sort skinn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Denim er jo i skuddet for tiden, men selv er jeg litt skeptisk til en denimbag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Aviser, magasiner, emballasje, regninger, stoffprøver, røykpakker (finnes lite kulere enn å ha bag av røykpakker!), kort. Burde da ikke være det vanskeligste problemet. Tips er vel litt overflødig ettersom det finnes hundre-og-ørten videoer på Youtube og andre steder om emnet. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 6. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan vil det være muligå lage en bag, som er litt holdbar, av aviser og magasiner? Kunne du muligens linke til noen YouTube videoer? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=-6yDxK68OZc For å lage en holdbar bag kan det vel gå ann å påføre litt kunnskap fra tiden hvor man dreiv med pappmasje. Spray (madamen bruker den på interiørtegninger for å beskytte) kan også være en idé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå