Wassabi Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hei. Hvordan gjør man dette? Må man formatere, lage boot-cd? Endret 6. september 2010 av Wassabi Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du må nok formatere når du skal gå over til 64-bits system. Jeg ville generelt ha anbefalt å formatere uansett, man unngår mye av problemene som folk for ved å installere en fersk installasjon. Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Du må nok formatere når du skal gå over til 64-bits system. Jeg ville generelt ha anbefalt å formatere uansett, man unngår mye av problemene som folk for ved å installere en fersk installasjon. Ah, men hvordan formaterer man? Jeg vet hvordan man innstallerer på nytt, men ikke hvordan man fjerner windows helt ... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du må ikke bare kanskje formatere, du MÅ formatere. Det går ikke an å ta en "in place" upgrade fra 32bit til 64bit. Så for å få dette til må du starte opp pcen fra DVD platen og velge egentilpasset installasjon (du kan godt trykke oppgradering også, men du må likevel formatere). Så ta backup av alle viktige dokumenter, musikk, bilder etc før du starter. Se en liten guide her for installasjon med formatering etc: http://samfunn.myhken.com/?p=915 Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Betyr det at jeg må formatere før jeg innstallerer? Cden vil ikke boote opp, aner ikke hvorfor. har da satt boot cd i bios Endret 6. september 2010 av Wassabi Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Betyr det at jeg må formatere før jeg innstallerer? Cden vil ikke boote opp, aner ikke hvorfor. har da satt boot cd i bios Da er jo spørsmålet om dette er en original Windows 7 DVD da? Er den lastet ned er det ikke sikkert du har lastet ned en oppstartbar fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå