Corey Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fuck OFF! Grattis Chelsea! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hhåhå, flue på veggein i garderoben nå Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Morten Langli og Goodison Park eksploderer i ren pur glede! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Spennende sluttminutter ! Kunne fint endt 4-3 om de hadde brukt siste kontringsmuligheten skikkelig. Men egentlig burde United hatt den når de leder 3-1 ved 90 minuttersmerket. M Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vi må for helvete ikke slutte å spille. Spennende sluttminutter ! Kunne fint endt 4-3 om de hadde brukt siste kontringsmuligheten skikkelig. Men egentlig burde United hatt den når de leder 3-1 ved 90 minuttersmerket. M tror dommeren blåste av når Everton vann ballen Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det er F! ikke mulig..? Jo, det var det visst *sukk* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Håper Ferguson knerter noen i garderoben nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Haha, fy faen. Kan ikke si at jeg er særlig overrasket egentlig. Tullingene sluttet å spille på 3-1, så det Everton-scoringene lå i lufta. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har ikke ord. Så satans ubrukelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 FERGIETIME! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sett i perspektiv må vi huske at både 2-2 mot Fulham og 3-3 mot Everton er 2 poeng mer enn vi fikk med oss ifjor fra samme kampene. (Henholdsvis 0-3 og 1-3 om jeg husker riktig). Men det er selvfølgelig DRITT at vi taper poengene i disse to kampene på den måten det skjer. Hadde vi hatt 12 poeng nå istedenfor 8 hadde jeg kanskje hatt troen på gull. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Håper det. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 e det fette mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :realmad: :realmad: :realmad: :mad: :mad: :mad: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Når var sist marginene var på vår side? Jeg kan faen ikke huske det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Fergie, fuck off din jævla idiot. Vi taper nok en kamp på midten. Sta idiot. Hva skal man si? Nok engang kaster vi poeng i dass på overtid. Herregud for en taperkultur det har blitt i dette laget. Når sist vant vi to PL kamper på rad? Hæ? Flaut å se hvordan vi GANG PÅ GANG taper på innsats. Helga er ødelagt. Seriøst gråtkvalt så det holder. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sett at Ferguson skulle sparke en sko i garderoben igjen, hvem ser vi helst at den treffer? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Neville eller Evans. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sett at Ferguson skulle sparke en sko i garderoben igjen, hvem ser vi helst at den treffer? Stemmer for 11 sko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Seg selv. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fergie, fuck off din jævla idiot. Vi taper nok en kamp på midten. Sta idiot. Dette er feil. Vi taper kampen på unødvendige defensive feil. Bortsett fra starten av første omgang og de to målene i andre så gjør vi stort sett en god kamp. Vi har klart flest sjanser, og burde vunnet fortjent. Vi roter bort det som burde vært en klar og fortjent seier og det har ingenting med taktiske disposisjoner å gjøre. Det er en kombinasjon av idioti og marginer som gjør at vi ikke vinner i dag. Hva skal man si? Nok engang kaster vi poeng i dass på overtid. Herregud for en taperkultur det har blitt i dette laget. Når sist vant vi to PL kamper på rad? Hæ? Flaut å se hvordan vi GANG PÅ GANG taper på innsats. Her er jeg derimot mer enig. Helga er ødelagt. Seriøst gråtkvalt så det holder. Og her er jeg helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå