Gå til innhold

PL. Everton vs Manchester United - 11.09.2010


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett i perspektiv må vi huske at både 2-2 mot Fulham og 3-3 mot Everton er 2 poeng mer enn vi fikk med oss ifjor fra samme kampene. (Henholdsvis 0-3 og 1-3 om jeg husker riktig).

 

Men det er selvfølgelig DRITT at vi taper poengene i disse to kampene på den måten det skjer. Hadde vi hatt 12 poeng nå istedenfor 8 hadde jeg kanskje hatt troen på gull.

Lenke til kommentar

Fergie, fuck off din jævla idiot. Vi taper nok en kamp på midten. Sta idiot.

 

Hva skal man si? Nok engang kaster vi poeng i dass på overtid. Herregud for en taperkultur det har blitt i dette laget. Når sist vant vi to PL kamper på rad? Hæ? Flaut å se hvordan vi GANG PÅ GANG taper på innsats.

 

Helga er ødelagt. Seriøst gråtkvalt så det holder.

Lenke til kommentar

Fergie, fuck off din jævla idiot. Vi taper nok en kamp på midten. Sta idiot.

Dette er feil. Vi taper kampen på unødvendige defensive feil. Bortsett fra starten av første omgang og de to målene i andre så gjør vi stort sett en god kamp. Vi har klart flest sjanser, og burde vunnet fortjent. Vi roter bort det som burde vært en klar og fortjent seier og det har ingenting med taktiske disposisjoner å gjøre. Det er en kombinasjon av idioti og marginer som gjør at vi ikke vinner i dag.

 

Hva skal man si? Nok engang kaster vi poeng i dass på overtid. Herregud for en taperkultur det har blitt i dette laget. Når sist vant vi to PL kamper på rad? Hæ? Flaut å se hvordan vi GANG PÅ GANG taper på innsats.

Her er jeg derimot mer enig.

 

Helga er ødelagt. Seriøst gråtkvalt så det holder.

Og her er jeg helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...