Gå til innhold

PL. Everton vs Manchester United - 11.09.2010

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et drittlag vi er. Blir totalt avkledd i innsats og spill. Samledes scorer vi aldri på sjansene våre. Hva har Howard spist til middag?!? Har verdens svakeste VB i Evra og absolutt ingen pondus fremover i banen.

No value ja Fergie! Ser det med O'shea den dårlige som sentrale midtbane.

dette finner jeg meg faen ikke i. null passion. Vidic er også kølle fitte dårlig. Evans derimot står frem.

1-1 ja. I sjanser fortjent, i spill nei. Fuck off, savner Roy. Hadde faen meg sparket ned egne spillere, spesielt Evra den ræva.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Morsom kamp!

Manchester United skal prise seg lykkelig over at Everton-spillerne har vært såpass svake i avslutningsøyeblikket. Det var tidvis five-a-side-tendenser foran Uniteds 16-meter.

Jeg er heller ikke imponert over mannskapet Alex Ferguson sender ut på matta i dag. Dagens startellever er ikke sterk nok til å vinne PL.

Lenke til kommentar

Veldig åpen kamp, Everton med spillet, Man Utd med sjansene. Everton har vist seg fram, spesielt Pienaar som har vært farlig frempå. Man Utd blir en del reddet av Fletcher som spiller strålende og putter i tillegg.

Dette kan ende hvor som helst, blir veldig spennende å se. Synes ikke uavgjort her ville være så alt for stor krise for Man Utd dog, man skal prise seg lykkelig dersom man vinner denne kampen hvertfall, for Everton er mye bedre enn tabellposisjonen deres skal tilsi.

Lenke til kommentar

United hadde vel flest sjanser, selv om Everton styrer kampen totalt de første 20-30 minuttene. Fletcher er god i dag. Berbatov har også gjort en del bra, men det virker litt som han glemmer at vi ikke har noen andre spisser utpå der. Evra driter seg loddrett ut på målet.

Vi tar oss kraftig opp mot slutten av omgangen.

[edit] Og som vanlig heier både kommentator og alle i studio på alle andre lag enn United. Ekspertene i tv2 "frykter" at United skal vinnne kampen. Han kommentator-løken er også helt åpenbart partisk og ubrukelig. Da foretrekker jeg heller Alsaker som alle vet heier på Pool og som ihvertfall anstrenger seg for å fremstå som nøytral.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Brassespark når han er i den posisjonen? Svakt, rett og slett. Håper han får oppleve hårføneren i pausen for det der var ikke et pent syn. Deflectionskuddet til Scholes så jeg i mål. Så typisk at Howard kommer med den redningen akkurat da.

Evra med brassespark, Howard med gode redninger (hvor ofte så vi det i United liksom?) og O'Shea som setter ballen i krysset fra 25 meter. For en syk omgang.

Lenke til kommentar

United spiller drit. Blir kjempet i stykker, men Everton sprang seg rett og slett tom på slutten der. Tipper neste omgang blir helt annerledes, viktig redusering før pause.

Morten Langli. I studio er han helt ok. Som kommentator, fy faen. "Godt forsøk" på O'shea sitt skudd? Hva med litt feeling? Nei den hese stemmen er forjævlig å høre på, synd det ikke er et Engelsk alternativ. Ler seg ihjel for at Hibbert må skifte shorts? Van der vaart btw? Femikleppen som studioleder har mistet manuset. Som dere nå ser så overfører jeg sinnet over United mot tv2. United har spilt helt drit i 30min, midtbanen må ta tak. O'shea spiller anker, jeg hater anker. Selv om jeg forstår Sir Alex valg med tanke på duellstyrken til Everton.

Lenke til kommentar

For et drittlag vi er. Blir totalt avkledd i innsats og spill. Samledes scorer vi aldri på sjansene våre. Hva har Howard spist til middag?!? Har verdens svakeste VB i Evra og absolutt ingen pondus fremover i banen.

No value ja Fergie! Ser det med O'shea den dårlige som sentrale midtbane.

dette finner jeg meg faen ikke i. null passion. Vidic er også kølle fitte dårlig. Evans derimot står frem.

1-1 ja. I sjanser fortjent, i spill nei. Fuck off, savner Roy. Hadde faen meg sparket ned egne spillere, spesielt Evra den ræva.

Faen til syting da? Everton spiller jo ganske bra, de gjør oss dårlige. Ikke bare å komme til goodison park å plukke lette poeng..

* På skuddet til O`Shea ja, herregud. " han treffer ballen med utsiden ", den smeller jo i krysstanga! Stoor sjanse

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...