kandinsky Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har du både Everton og Arsenal-drakt(er)? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Rooney ikke med bussen til Goodison. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Relativt sikre kilder fra Twitter. Kommer nok flere steder snart. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) 1154: BREAKING NEWS Football Focus report Wayne Rooney left out of Manchester United's squad to face Everton United stiller med disse 11 fra start: Van der Sar, Neville, Vidic, Evans, Evra; Nani, Fletcher, O'Shea, Scholes, Giggs; Berbatov Innbyttere: Kuszczak, Rafael, Smalling, Gibson, Park, Macheda, Owen Helvette som jeg hater Rooney, jeg skylder faen meg på han om vi taper i dag! Endret 11. september 2010 av Raste Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) O'Shea som sentral midtbane.... Endret 11. september 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Faen, hadde i hvertfall håpet på J.H og Berba på topp. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Berba på topp aleine.... meehh... Kjenner jeg blir nervøs da, vet aldri hva en får av berba... Enten 20% eller 100% Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) det blir vil 4-5-1 VDS Neviile-Vidic-Evens-Evra Nani-Fletch-Scholes-O'Shea-Giggs -----------Berbatov----------- eller 4-1-4-1 VDS Neviile-Vidic-Evens-Evra ----------O'Shea-------------- Nani-Fletch-Scholes-Giggs ---------Berbatov-------------- Endret 11. september 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skal bli deilig med PL og United igjen, off to the pub! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvorfor spiller ikke Bebe? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hva har Fergie drukket? O'shea? Er det for å tukte fellaini? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gud som jeg hater lagoppstillingen. Berba alene lover ikke godt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10045114 For noe søppel. "- Ferguson uttalte tidligere i uka at han ikke bryr seg om spillernes privatliv. Viser dette det motsatte?" Ferguson sa at han aldri uttalte seg om det. Agurkavis. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Dette skal bli moro. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vi er sikkert den klubben med flest sentrale midtbanespillere i PL, og så velger SAF å stille med poteten O'Shea? Latterlige greier. Tror det blir tap for oss i dag. Dårlige minner fra sist års oppgjør, pluss ingen Rooney. Lover ikke godt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Helvette som jeg hater Rooney, jeg skylder faen meg på han om vi taper i dag! Fordi media blander seg opp i saker som ikke har noe i offentligheten å gjøre og at SAF som resultat av dette velger å ikke bruke Rooney i denne kampen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vi er sikkert den klubben med flest sentrale midtbanespillere i PL, og så velger SAF å stille med poteten O'Shea? Latterlige greier. Tror det blir tap for oss i dag. Dårlige minner fra sist års oppgjør, pluss ingen Rooney. Lover ikke godt. Det er kun et grep for å takle midtbanen til Everton. Fellaini og Arteta vil få juling av Fletch og O'shea. Jeg er positiv, det er ikke som at Rooney har vært tungen på vektskålen de siste kampene heller, det har Scholes vært. Det skal dog sies at jeg ikke liker Berba alene på topp, tipper Nani står veldig høyt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 O'shea sentralt?!? HVA FAEN FERGIE! Den dårligste passningsspilleren vi har for svarte hore. 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Trodde det var noe feil fra produsentene når jeg så lagoppstillingen med O'shea på sentral Endret 11. september 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå