Gå til innhold

PL. Everton vs Manchester United - 11.09.2010


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktes at Fellaini og Cahill utgjør spissparet i en 4-1-3-1-1 formasjon, der Fellaini trekkes ned i femmeren når vi har ballen. Jeg registrerer også at Rodwell (ryktene sier 3mnd faktisk!) sliter med å rekke matchen noe som betyr at Heitinga spiller DM.

 

Howard

Hibert-Distin-Jagielka-Baines

Heitinga

Billy Arteta Pienaar

Fellaini

Cahill

 

Noe overaskende om rapportene stemmer spør du meg. Jeg tror mer på en 4-1-4-1,med Cahill(OM) og Fellaini forran Heitinga. På topp tror jeg Beckford starter, gjerne med Tim som nærmeste støttespiller.

 

Regner med at vi får vite litt mer på morgendagens pressekonferanse.

 

Hvorfor så lite aktivitet om dagen boys? Kan da umulig bare være meg som verker etter match etter to lange uker med landslagsfotball. Var mer leven før...

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Yakubu er vel også på vei tilbake. Noen som tror på han fra start? Cahill er gifted, men å bruke han som ren spiss alene syns jeg ser rart ut. Det er veldig spessielt å ikke bruke Beckford om han er fit hvertfall. For oss tror jeg Ferdinand starter på benken.

 

Hvorfor så lite aktivitet om dagen boys? Kan da umulig bare være meg som verker etter match etter to lange uker med landslagsfotball. Var mer leven før...

 

Jeg gjør mitt beste. Har ikke nett, så det er litt stress med touchscreen-helvete + ustabilt og treigt usikra nett fra naboen. Småsynd at superposterne her på forumet sjeldent bidrar med noe annet enn en smiley.

Lenke til kommentar

Evt en pluss.

 

Grunnen til at det litt laber aktivitet er nok mangelen på de største kampene foreløpig, samt at de jævla landslagene har vært ute og skiftet vår fokus. Uansett så tar dette seg opp så snart helgen kommer for fullt, og spesielt foran kampen mot Liverpool vil det nok nå nye høyder igjen. Selv om det er noe mut og trist gjeng på den andre siden nå, de bare går ned på alle fire og tar det for tiden. I tillegg har de fått en sympatisk manager som har null underholdningsverdi utover Konchesky.

Lenke til kommentar

Endelig er denne landslagsdriten over. Endelig!

 

Alle med unntak av Park, Valencia og Hernandez av de som har vært på oppdrag bør være klar til denne kampen. Samt har vi oldinger som Giggs, Scholes og Berba som er uthvilt. Ja jeg ser kun ting som går i favør United. Rooney vil bli hetset, det blir han uansett. I tillegg scorer han og storspiller uavhengig av dette, det vil fortsette.

 

Skulle egentlig skrevet mer, men satt å spilte worms til kl var langt på natt (bra liv) så er så forbanne trøtt at jeg må sove mer før kampen starter.

Lenke til kommentar

Avsmak på Seidel? Jeg har gått den motsatte veien. fra sosse øl til arbeidsklassen.

 

nostalgi med d.no og tull&fylleprat før kamp. Ble litt klarere etter en kopp med kaffe og en sigar(!) . gutta fyrer opp bigtime. litt trist iflkge sidemann at ejg oppdatere dere, men faan heller, lenge siden sist på en matchdag. sistmann som en fuckings arsenal kommer om en halv, så er vi klare. på forhånd kan jeg unnskylde evt stygge kommentarer som kommer etter kamp eller i paisen o\m det går til helvette. Forlanger at vi leverer når fergie ikke kjøpte. Berbatov MÅ spille bra og Rooney kan brenne om han blir utvist.

 

Bli med på leiken niko. leit, men akkså verdt det. regner med deg!

Lenke til kommentar

Vær så grei kjære Everton. Repiter bragden fra i fjor! Jævli synd at Rodwell er ute, men on the bright side så spiller Billy høgre ving istede noe som jeg ser på som en forsterkning mtp. at Rodwell passer best på defansiv midtbane plassen. Come on Toffees!

 

Sannsynlig startoppstilling for Everton:

 

Howard

Neville - Jagielka - Distin - Baines

Billy - Arteta - Fellaini - Pienaar

Cahill

Beckford

 

Tror verken Yobo eller Heitinga stiller fra start. Muligens Heitinga kommer å tar plassen til Distin thou.

Endret av zlazor
Lenke til kommentar

Kaffe og sigar hadde tatt livet av meg nå. Utallige rista skiver med smør og vann måtte ned her. Sitter fortsatt på naboens horenett med Pc-en i vinduskarmen og en netverksadapter hengende 2 meter ut av vinduet for å få bedre signal. Lykke til med sumoen ja. Det funka perf under landskampen da, men garanterer en smell eller to i løpet av kampen.

 

Allerede begynt å grue meg. Halvannen time til avspark er evigheter. En kompis (LFC) ringte nettopp å sa at han hadde satt penger på Utd i pure jinxe-ånd.

 

Ah ... Der kom Everton(/Arsenal)-supporteren og. Fullsatt.

 

e: Jeg sparer Stone Roses i en halvtime til :yes:

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...