Gå til innhold

PL. Everton vs Manchester United - 11.09.2010


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for en fantastisk kamp! Og berre tenk om dommeren ikke hadde blåst på det rareste tidspunktet jeg noen gang har sett i en fotball match og Jagielka hadde puttet! Enormt svak forestilling av United og det var meget gledelig!

 

En annen ting som var synd var faktisk at ikke Rooney spilte. Hadde vært enorm stemning på stadion da og trollet hadde gått gråtende i garderoben.

Lenke til kommentar

Herregud for en fantastisk kamp! Og berre tenk om dommeren ikke hadde blåst på det rareste tidspunktet jeg noen gang har sett i en fotball match og Jagielka hadde puttet! Enormt svak forestilling av United og det var meget gledelig!

 

En annen ting som var synd var faktisk at ikke Rooney spilte. Hadde vært enorm stemning på stadion da og trollet hadde gått gråtende i garderoben.

Det som skjedde på slutten var svakt av United. Kampen totalt sett var en god prestasjon i en vanskelig bortekamp der vi gikk mot en kontrollert og fortjent seier, helt til enkelte sluttet å spille.

Lenke til kommentar

Herregud for en fantastisk kamp! Og berre tenk om dommeren ikke hadde blåst på det rareste tidspunktet jeg noen gang har sett i en fotball match og Jagielka hadde puttet! Enormt svak forestilling av United og det var meget gledelig!

 

En annen ting som var synd var faktisk at ikke Rooney spilte. Hadde vært enorm stemning på stadion da og trollet hadde gått gråtende i garderoben.

 

Like mye saklighet og sportslig innsikt som alltid...og det er meget gledelig. :thumbup:

Lenke til kommentar

Herregud for en fantastisk kamp! Og berre tenk om dommeren ikke hadde blåst på det rareste tidspunktet jeg noen gang har sett i en fotball match og Jagielka hadde puttet! Enormt svak forestilling av United og det var meget gledelig!

 

En annen ting som var synd var faktisk at ikke Rooney spilte. Hadde vært enorm stemning på stadion da og trollet hadde gått gråtende i garderoben.

 

 

Her er grunnen til at jeg vil ha disse trådene i Manchester United delen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser alltid slike kommentarer i alle andre tråder fra andre personer, men når det går mot united er det alltid et kjempe problem. Dette er jo en felles tråd og ingen United tråd alene ettersom de faktisk møter et annet lag som nok er i mange andre siner hjerter og har like mye rett til å skrive. Fikk akuratt den reaksjonen som jeg trodde. Men ser vekk ifra alt dette. Jeg syns personlig at United hadde en svak kamp. Everton styrte meste parten av spillet og det var et helt fortjent resultat som jeg rekner med at de fleste er enige med.

 

Greit jeg fyrer oppunder resultatet, noe som noen kanskje ser på som "usportslig", men dette må dere tåle.

 

Lunatic: Mener du at jeg pleier være ekstremt usaklig og har en dårlig sportslig innsikt? I så fall forklar meg. Det tidligerre innlegget er jeg strengt talt enig med at er det, men nå var det litt av meningen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med niko. La nå barna i Arsenal tråden få ha en banter og kose seg litt, det er tross alt ikke ofte de får muligheten. De har syke 2p mer!

 

Men jeg er skuffet over forsøket. Halvhjerta og ikke engang LITT treffende. United hadde klart flest store sjanser men basert på egen ineffektivitet og banespillet var uavgjort helt greit.

 

Vi burde punktert til 4 eller 5-1, men ble straffet hardt.

Lenke til kommentar

Jeg prøver bare å reklamere for hvordan jeg vil ha forumet. Mange klaga jo over at trådene ikke var her når de var i Manchester United delen. Da må vel jeg få komme med min mening?

 

Litt usaklig banter i ny og ne burde vi tåle.

 

styrken ligger i å ikke hoverere, ikke i å ignorere det synes jeg

 

Dog skal alle trives så må man finne en løsning som passer for alle og der har jeg kanskje en del å lære

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Man Utd gjorde en god kamp mot Everton. Klarer man å ha en 3-1 ledelse mot Everton skal man egentlig være fornøyd. Denne ledelsen holdt jo også til det 90 minutt. Ifjor var Everton et bedre hjemmelag enn Man Utd var bortelag, og Everton har ikke tapt der i ligaen siden de tapte mot Liverpool i November ifjor. Bortsett fra Liverpool var det bare Arsenal som klarte å slå dem, i første kamp, hvor alt kan skje.

 

Det Man Utd gjør på overtid er utilgivelig, og tipper at spillerne fikk seg en skyllebøtte etter kampen av SAF. Likevel ville jeg ikke sagt at 3-3 hadde vært et dårlig resultat for Man Utd før kampen, for det er flere lag som kommer til å miste poeng på Goodison i årets sesong. Det er bare måten man mister poengene på som sikkert gjør det bittert å svelge.

Lenke til kommentar

Enig med niko. La nå barna i Arsenal tråden få ha en banter og kose seg litt, det er tross alt ikke ofte de får muligheten. De har syke 2p mer!

 

Men jeg er skuffet over forsøket. Halvhjerta og ikke engang LITT treffende. United hadde klart flest store sjanser men basert på egen ineffektivitet og banespillet var uavgjort helt greit.

 

Vi burde punktert til 4 eller 5-1, men ble straffet hardt.

Jeg prøvde da virkelig ikke å være treffende. Har ikke noen interesse av å prøve å gjøre ukjendte folk på et forum "lei seg" eller sinte. Litt gledesbobler i hode og med arsenal briller og med et Everton lag som står meg nært tett ved siden av, ble dette utfallet. Klart jeg overdriver og er usakelig, men dette er noe som forekommer i hver eneste kamp tråd, som regel på noen andres bekostning. Dere som erfarene forumbrukere av alle burde skjønne dette. Skal naturligvis ikke dra alle under en kamm, men som regel når det kommer sånne "angrep", om jeg kan kalle det det, så er det fra united siden av forumet. Igjen så er jeg ikke veldig aktiv her inne og er mest på Arsenal delen av forumet, så det har nok mye med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...