Limbeck Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 2 baklengs hadde vi fullført kampene Hadde vi scoret på alle sjansene våres hadde vi ledet ligaen. Saken er at vi ikke har fullført disse kampene skikkelig og da er man for dårlig, rett og slett. Men det er noe vi kan forandre på Det sa man etter Fulham kampen også. Det er noe alvorlig galt med årets United defensivt og det kommer til å koste oss ligaen. Liverpool H om ei uke og vinner vi ikke den (det tror jeg faktisk ikke) så risikerer vi å ligge 7 eller 8p bak Chelsea som møter.... Blackpool hjemme. 6 eller 7 poeng vel? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 fuck'n eye Poeng. Jeg er også drita lei av å se fergie være diplomatisk i pressen etter slike poengtap, faen heller. Er skotten omsider mett? Ser jo ikke ut som kan kunne gitt mer faen når vi slipper inn på slutten der. Hvor var sommerens kjøp i dag montro? Smalling på benken, Hernandez ikke med og Bebe på dressurskole. Mye igjen for pengene syntes jeg. Smil du har gjort en god deal heter det i Coop Prix reklamen, så da skjønner jeg hvorfor Fergie henger med geipen. United er ca like gode på bortebane som Derby anno 07. "- Slik kan skje i fotball. Vi hadde fullstendig kontroll, men vi kastet det bort - så enkelt er det bare, sier Ferguson til Manchester Evening News." Hva synes du heller han skulle ha sagt? 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 At dette ikke var akseptabelt og at spillerne nå må se til faen å skjerpe seg, eller risikere å få kjepp. Dette er andre helga på rad, så det finnes ingen unnskyldninger for å slumse bort poeng på dette viset. Når det gjelder mine mattekunnskaper så kan det være det samme. Vi vinner ikke mot LFC om ei uke uansett, så ligaen er kjørt for sesongen. Tidligere (par år siden) var jeg optimistisk til tross for svake innledninger, men da hadde vi kvaliteten i troppen og vinnermentaliteten vi ikke har nå. Vi rykker i det minste ikke ned med en billiard i banken som shitty... Vi har nemlig ikke noe i banken. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Så du sier at vi nå er ute. Skal huske den. Ellers så får du ta den når du blir manager. Synest det han sier er riktig og stoler på at han gjør 1en god jobb med spiollerene frem til neste kamp slik at de er best mulig forberedt 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vi er nok ikke ute, men fakta er nok at vi har gjort det unødvendig mye vanskeligere for oss de to siste kampen, selv om... som jeg har presisert flere ganger har vi 2p mer fra Everton(B) og Fulham(B) enn vi fikk ifjor. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 At dette ikke var akseptabelt og at spillerne nå må se til faen å skjerpe seg, eller risikere å få kjepp. Dette er andre helga på rad, så det finnes ingen unnskyldninger for å slumse bort poeng på dette viset. Ferguson er veldig flink til å skjerme spillerne når det gjelder media. Men du kan nok være 100% sikker på at de har fått en real overhaling. Ser ikke hva poenget skulle være med å prate dritt om sine egne spillere offentlig, Ferguson og United får ikke noe igjen for det uansett. Da er det bedre og mer effektivt å ta det internt. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg synes det virket som SAF var rimelig sur selv, men klarte å beherske seg foran kameraene. Jeg er for øvrig bombesikker på at vi slår Liverpool lekende lett neste uke. Don't just book it, Thomas Cook it! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fuck Tim Cahill. 1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg synes det virket som SAF var rimelig sur selv, men klarte å beherske seg foran kameraene. Jeg er for øvrig bombesikker på at vi slår Liverpool lekende lett neste uke. Don't just book it, Thomas Cook it! Eneste gangen jeg har vært sikker på seier mot Liverpool, så tapte vi 1-4. Nuff said. Det blir tap til helga. Book it. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det blir uavgjort til helga ... recook it. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Uff a meg. Våknet nå, har greid å skrape opp den fine nye PS3en min på en eller annen måte. United har køddet bort 2 poeng. Jeg fikk ca 10 000kr mindre lønn enn jeg hadde forventa. Visa-kortet er borte. Jeg glemte å endre fantasy-laget.. For en bedriten helg. Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke var fotball-supporter. Endret 12. september 2010 av Points Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) At dette ikke var akseptabelt og at spillerne nå må se til faen å skjerpe seg, eller risikere å få kjepp. Dette er andre helga på rad, så det finnes ingen unnskyldninger for å slumse bort poeng på dette viset. Ferguson er veldig flink til å skjerme spillerne når det gjelder media. Men du kan nok være 100% sikker på at de har fått en real overhaling. Ser ikke hva poenget skulle være med å prate dritt om sine egne spillere offentlig, Ferguson og United får ikke noe igjen for det uansett. Da er det bedre og mer effektivt å ta det internt. Det er ikke snakk om å peile ut enkeltindivider for kritikk i offentlighetens rom, det har Fergie aldri gjort og det kommer han aldri til å gjøre heller. Det jeg savner er at han totalslakter det kollektive og setter skapet på plass etter slike opptredener. Om ikke hver gang, så i alle fall i blant. Personlig skulle jeg også ønske at Fergie var litt mer åpen i pressen (de han ikke boikotter for barnsligheter) rundt ting i klubben. Alt taes nå internt og det lyves om skader, taktikk og det som verre er til fansen på bortimot hver pressekonferanse. "Mind games" kaller dem det. Uavgjort 0-0 om ei uke. "Gleder meg" allerede til å se klådrian forsvaret gynge etter Torres mens den sentrale midtbanen blir blåst i fillebiter av Lucas den allmektige. Edit: Jamfør United.no, den øverste artikkelen. Det skremmer meg at Fergie dagen etter et ekstremt bittert poengtap i ligaen fokuserer på en CL-kvart fra foregående sesong. Spesielt ettersom han har innrømmet at han prioriterer Champions League fremfor ligaen... Endret 12. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Du synes med andre ord ar fergie skulle ha vert mere som deg selv? Edit. ikke ta det feil opp. er bare gretten i dag Endret 12. september 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 mens den sentrale midtbanen blir blåst i fillebiter av Lucas den allmektige. LOL! Akkurat dét hadde vært komisk å se. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 mens den sentrale midtbanen blir blåst i fillebiter av Lucas den allmektige. LOL! Akkurat dét hadde vært komisk å se. Korttidshukommelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) mens den sentrale midtbanen blir blåst i fillebiter av Lucas den allmektige. LOL! Akkurat dét hadde vært komisk å se. Korttidshukommelse? Sikkert selektiv hukommelse. Endret 12. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) http://www.dagbladet.no/2010/09/12/sport/fotball/premier_league/wayne_rooney/manchester_united/13364114/ Everton fansen er hyggelige må jeg si Jeg kan heller ikke huske at Lukas har spilt spesielt godt mot oss Endret 12. september 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 mens den sentrale midtbanen blir blåst i fillebiter av Lucas den allmektige. LOL! Akkurat dét hadde vært komisk å se. Korttidshukommelse? Som om Lucas blåste midtbanen vår i fillebiter i den kampen. Om du sliter med korttidshukommelse så var kampen langt jevnere enn hva resultatet tilsier. Tapet var fullt fortjent, men 4-1 til Liverpool var flatterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå