Gå til innhold

PL. Everton vs Manchester United - 11.09.2010

Old Game

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig. Og jeg regner med at det blir bedre utover sesongen, men det vil ikke forandre det faktum at forsvaret var for dårlig mot Everton.

Edit: Vidic hadde én feilpasning i følge chalboard, men da var han ekstremt presset husker jeg og skulle muligens hatt frispark rett i forkant. Scholes med 49 pasninger med riktig adresse ut av 51, en av de ble til en assist.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker jeg tar en sykkeltur i regnet. Med noen obligatoriske kjørepils.

Om vi skal se på det positive (merker det er litt tidlig for meg men) så har vi, som PSV sa, 2p mer på disse matchene enn i fjor. Men faen så unødvendig å ikke ha 6p. I tilegg så er fortsatt Vidic, Nani, Berbatov og Scholes toppklasse og kongeform på en dag hvor vi spiller bøtta. Scholes traff til og med på brorparten av taklingene og Vidic mangla bare å spytte Cahill i trynet ellerno fra å få 10/10 fra meg. De 3 siste minuttene ekskludert. Berba får 9 på børsen av meg i dag. Beste kampen hans som enslig spiss. Deilige mottak, hundre ganger bedre bevegelse enn før og viser engasjement og vilje til å prestere. Nani er virkelig på vei opp. Kan nok få en hårreisende statistikk angående målpoeng denne sesongen.

Nok engang. Irritert på Rooney.

• Liker 1
Lenke til kommentar

2 baklengs hadde vi fullført kampene

Hadde vi scoret på alle sjansene våres hadde vi ledet ligaen.

Saken er at vi ikke har fullført disse kampene skikkelig og da er man for dårlig, rett og slett.

Men det er noe vi kan forandre på

Det sa man etter Fulham kampen også. Det er noe alvorlig galt med årets United defensivt og det kommer til å koste oss ligaen.

Liverpool H om ei uke og vinner vi ikke den (det tror jeg faktisk ikke) så risikerer vi å ligge 7 eller 8p bak Chelsea som møter.... Blackpool hjemme.

Lenke til kommentar

Liverpool H om ei uke og vinner vi ikke den (det tror jeg faktisk ikke) så risikerer vi å ligge 7 eller 8p bak Chelsea som møter.... Blackpool hjemme.

Haha, det visste jeg faktisk ikke. Dette må vel være tidenes letteste kampprogram?

Kan i så fall trøste deg med at de får det igjen senere i sesongen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte dessverre skifte kanal når det sto 3-1 for litt annen sport, så ser jeg på liveoppdateringene at Everton utligner. Hva faen skjedde???Min første tanke er at det skal faen ikke være lov. vi har nettopp begått ett totalt unødvendig poengtap mot Fulham, så går vi på ett nytt ett. Vi ledet 3-1, og da skal det være helt umulig å gi bort for ett lag i vår posisjon! Helvete United! Forøvrig jævla bra av Nani ut av det jeg så. Viser at han pdd er Verdens beste kant på klubbnivå. Absolutely pure class!

Lenke til kommentar

Når alt kommer til alt så har vi gitt bort fire poeng på overtid i to av to bortekamper. Det er det eneste som gjelder. Det er slike kamper vi pleide å vinne. Det er slike kamper vi pleide å ha marginene på vår side. Å se en klubb som Manchester United slippe inn to mål på overtid er utilgivelig og absurd.

Jeg forsov meg til første omgang i dag (Hadde alarmen på halv 7, våknet kvart over 7, var så trøtt at jeg ikke hørte alarmen en gang). Så fikk dessverre med meg andre omgang. Hadde ikke i min villeste fantasi sett for meg dagens kamputfall.

Som andre sier her oppe. Helga er ødelagt. Fulham var surt. Dette er surere.

Lenke til kommentar

Jaja. Virker som om gutta hadde et sterkt behov for å kødde bort noen poeng, så er vanskelig å stoppe dem. Stormet ut rett etter scoringe, satte meg i regnet og tok en røyk. Kom inn 10 minutter senere med et håp om at det jeg så tidligere var bare tull. Neida, apekattene hadde køddet det til igjen.

Fullstendig useriøst etter min mening, trekk idiotene i lønn.

• Liker 4
Lenke til kommentar

fuck'n eye Poeng.

Jeg er også drita lei av å se fergie være diplomatisk i pressen etter slike poengtap, faen heller. Er skotten omsider mett? Ser jo ikke ut som kan kunne gitt mer faen når vi slipper inn på slutten der.

Hvor var sommerens kjøp i dag montro? Smalling på benken, Hernandez ikke med og Bebe på dressurskole. Mye igjen for pengene syntes jeg. Smil du har gjort en god deal heter det i Coop Prix reklamen, så da skjønner jeg hvorfor Fergie henger med geipen.

United er ca like gode på bortebane som Derby anno 07.

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forsvaret for dårlig? lag slipper inn mål. At vi mister konsentrasjonen mot slutten av kampene tror jeg har mye mere med innstilling og kondisjon å gjøre.

Og hvis forsvaret ikke har evnen til å holde ut 90 minutter, hvem skal vi da skylde på?

Jeg mener det heller er et spørsmål om laget er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...