Linaria1 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Yay! Der var tråden igjen! Jeg har prøvd å cache litt, men er midt i eksamensperiode nå, så blir litt stress. Var i Pentland Hills i går og fant noen fine cacher rundt på åsene der. Var heller ikke så mange mennesker ute (skotter går ikke så mye på søndagstur som det vi gjør). Tenker å dra tilbake dit til helga, når eksamen endelig er ferdig. Masse cacher og kjempefin natur. Skal også ordne meg GPS snart, og tilbringer juni på Island før jeg flytter tilbake til Norge. Da skal de bli noen laaange skogsturer. Blir nok noen cacher på Island også, men er ikke så alt for mange der, og vanskelig å cache mye der uten tilgang på bil.Noen som har noen cacheplaner i sommer? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Artikkel om Geocaching i Sunnmørsposten i dag (klikk på lenken for å få det større): http://hesselberg.us/bilder/SMP_geocaching.jpg Endret 2. desember 2016 av hessel Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Har noen av dere vært bortig noe om Geocaching? Det er en finn opplegg. Hva er Geocaching? Her tankte jeg at vi kan dele opplevelsen fra turen. Eller snakke litt om angående Geocaching. Foresten, FOHsen er navnet på Geocaching-profilen min. Jeg fant en cach ikke så langt unna mitt hjem, den var veldig smart gjømt. Men jeg fant den. Jeg kommer til å legge mer ut caching, enn jeg finner dem. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Holdt på en liten stund nå. Har ikke funnet så mange da, bare 78stk. Fin måte å utforske områder på. Kuleste hittil må være noen gamle vikinggraver som ligger i nærområdet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Moderatormelding To innlegg har blitt flettet inn, så får vi en samlet debatt. Denne tråden trenger sårt litt aktivitet også. Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
hessel Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Har holdt på med Geocaching i mer enn 3 år nå. Femåringen min er også hekta. Les om våre cacheopplevelser i bloggen min her. Lurer du på hvordan du kommer i gang? Les guiden min her. Anbefaler også å følge Geocachere.no. Det er en portal med innlegg fra folk som blogger om Geocaching. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Er det noen som har prøvd å legge ut rebuss-caching? Jeg har planer om å gjøre det. Har en følelse på at det kan bli populært. Så klart avhengig av hvor vanskelig den er. Endret 18. juli 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
hessel Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Tenker du på mystery-cache? Jeg har flere sånne ja. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Jag var ute i dag og fant tre cache. Og har funnet 4 tilsammen. Dem alle var ganske lette å finne. Tenker du på mystery-cache? Jeg har flere sånne ja. Jah, noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå