Mørbradbiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Fant min første post i dag. Flere poster fant jeg ikke noe. Noen som har testet de forskjellige android appene? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Eg bruker c:geo, og er veldig fornøyd. Har testet den offisielle også, men den ble ikke brukt så den ble avinstallert Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 kan man lete offline med det programet? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det kan du. Du søker opp eller finner frem til de cachene du skal lete etter, og så velger du lagre offline. Nå du da er ute og går starter du programmet og lister opp de cachene du har lagret offline. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 hadde en 14km fjelltur i dag. Så jeg benyttet muligheten til og legge ut min første pakke. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Eg bruker c:geo, og er veldig fornøyd. Har testet den offisielle også, men den ble ikke brukt så den ble avinstallert +1 c:geo Meget fornøyd selv. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Bruker også c:geo, veldig fornøyd. Var på mitt første event idag, Stammtisch, og traff på mange kjente navn, og fikk dermed satt noen ansikt på navnene. Det var hyggelig, kan anbefales Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Og etter en veldig stille måned i sommer, ble det tid for litt geocaching igjen, og rundet mine første 100 funn! *feire* Forøvrig nylig blitt to FTF-kamper, hvor jeg har tapt begge - men møtt på flere andre på FTF-jakten, noe som har vært moro og hyggelig. Nå gjenstår det bare å planlegge mitt første utlegg. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hvordan kan jeg laste ned flere gpx filer til min gps på en gang. Var så tungvint og legge over en og en cache på gps'en... Har forresten premium... Endret 13. august 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Eg laster over en og en cache selv, eller bruker mobilen, men eg har sett og lest at andre bruker GSAK til dette: http://www.gsak.net/ Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvordan kan jeg laste ned flere gpx filer til min gps på en gang. Var så tungvint og legge over en og en cache på gps'en... Har forresten premium... det beste er å bruke gsak til det, les mere om gsak bruk kan du gjøre her http://forum.gcinfo.no/viewforum.php?f=3&sid=e5b2e2084e4601d244a0fae0766def69 dette forumet er det største når det gjelder Geocaching i Norge. ha en fin jakt. hilsen en gammel traver innen Geocaching. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Og der var min først cache lagret på mobilen. Så var det bare å finne den. Har hørt en del om geocaching, men aldri prøvd det selv. Men skal bli bra å få beveget seg litt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Har endelig skaffet meg en orntlig gps (Garmin Oregon 550t) så jeg kan geocache i regnet og i mer en et par timer før batteriet går tomt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er det mange her som cacher om vinteren/når det er snø eller? Jeg pleier vanligvis å holde meg unna det, spesielt fordi jeg har opplevd å finne spor til der cachen holder til fra andre som tidligere har gått i snøen.. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg er ikke flink å cache på vinteren, men jeg vet der er noen som gjør det. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har foreløpig ikke prøvd å cache med snø på bakken, men å cache på vinterstid når det ikke er snø er ingen problem. Jeg og et par kompiser hadde en heftig 7,5-timers tur på lørdag. Vi tok buss til Mandal, også gikk vi igjennom skog og mark, sumper, tundra, søppelfyllinger, stier og veier til Skjernøya - Norges Sydligste Cache. Jeg er spesielt stolt av å ha gått hele veien i joggesko, og jeg klarte å unngå å bli våt. 1 Lenke til kommentar
Mr. Dry Ice Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg og pappa cachier litt i blant:) Har til sammen 329 cacher. I VELDIG mange forskjellige land! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Trenger en ny geocacings-app, helst gratis. c:geo får ikke opp cahcene på kartet lengre.... Noen som vet om en app til andoid??? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Kan noen linke til der man kan se alle cahcene på at kart via pc, en ? Edit: fant det her http://www.geocaching.com/seek/default.aspx Endret 22. februar 2012 av piratentim Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ja, nå ser det ikke ut til at man kan bruke kartet på c:geo til å finne cacher lengre. Kun dersom man har lagret cachene til offline bruk. Jeg får se om jeg kan tukle fram noen offline cacher.. Da får jeg vel forsøke å gjøre det da... Når det kommer til ny app fant jeg en geocache-addon til "Locus" som fungerer sånn brukbart. Noen her som kan si meg om den offesielle 55 kr appen til geocaching.com er verdt pengene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå