Gå til innhold

Forumets lille geocaching-tråd (som skal vokse seg stor og sterk)

cyclo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Og etter en veldig stille måned i sommer, ble det tid for litt geocaching igjen, og rundet mine første 100 funn! *feire*

Forøvrig nylig blitt to FTF-kamper, hvor jeg har tapt begge - men møtt på flere andre på FTF-jakten, noe som har vært moro og hyggelig.

Nå gjenstår det bare å planlegge mitt første utlegg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvordan kan jeg laste ned flere gpx filer til min gps på en gang. Var så tungvint og legge over en og en cache på gps'en... Har forresten premium...

det beste er å bruke gsak til det,

les mere om gsak bruk kan du gjøre her http://forum.gcinfo.no/viewforum.php?f=3&sid=e5b2e2084e4601d244a0fae0766def69

dette forumet er det største når det gjelder Geocaching i Norge.

ha en fin jakt.

hilsen

en gammel traver innen Geocaching.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har foreløpig ikke prøvd å cache med snø på bakken, men å cache på vinterstid når det ikke er snø er ingen problem. Jeg og et par kompiser hadde en heftig 7,5-timers tur på lørdag. Vi tok buss til Mandal, også gikk vi igjennom skog og mark, sumper, tundra, søppelfyllinger, stier og veier til Skjernøya - Norges Sydligste Cache. Jeg er spesielt stolt av å ha gått hele veien i joggesko, og jeg klarte å unngå å bli våt. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, nå ser det ikke ut til at man kan bruke kartet på c:geo til å finne cacher lengre. Kun dersom man har lagret cachene til offline bruk. Jeg får se om jeg kan tukle fram noen offline cacher..

Da får jeg vel forsøke å gjøre det da...

Når det kommer til ny app fant jeg en geocache-addon til "Locus" som fungerer sånn brukbart.

Noen her som kan si meg om den offesielle 55 kr appen til geocaching.com er verdt pengene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...