Gjest guest_G29 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 sitter i dag å lurer på hva som foregikk oppi huet mitt her om dagen etter en svært "fuktig" bergens tur her om dagen vi satt 2 par på nachspiel og han ene begynte å kline litt med dama mi, noe som er helt greit, stoler på dama mi, og vi har det fint sammen, og kompisen min kjenner godt, og er en kompis til å stole på. men så sier han at han tar med dama mi opp på rommet og jeg sier ja den er grei. de får bare kose seg tenker jeg. for jeg satt opptatt med handa mi mellom beina til min kompis dame ting eskalerte ganske kraftig for å si det slik. dette er ikke noe jeg som edru person ville gjort, og er svært skeptisk til hele greia. men det at dama mi fikk seg noe med min kompis gjør meg ingenting. men jeg er ikke helt komfortabel med å drive på slikt, men er ganske sikker på at venneparet vårt like slikt, og det har vært et samtaleobjekt ganske ofte når vi har snakka sammen men har aldri vært 100% seriøst. har snakkes med dem i dag, og det gikk ganske greit litt morsomheter var det men alt var liksom helt greit.. eller iallefall på de andre , men jeg sitter litt med en dårlig følelse. litt av dette er for jeg er ikke helt komfortable med meg selv og ha sex , selv med dama mi. og det værste er hvis det eskalerer enda lengre, det også gnager litt i meg.. men det jeg lurer på er om dette faktisk er normalt, bør det bli normalt for meg, eller er dette noe enn bør holde seg langt vekke ifra? eller andre synspunkter? Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Siden du ikke liker deg selv, så synes jeg du burde snakke med kjæresten din å si at du var ukomfortabel med det hele, og at du trenger tid om du i det hele tatt noen gang vil bli komfortabel med det. Selv er det noe jeg aldri har opplevd så kan nok ikke vite hvordan du føler, kanskje det var ett engangstilfelle? 1 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er ingenting galt i å ha flere partnere i seg selv, så lenge alle parter er klar over det og komfortable med det. Men jeg vil påstå at den situasjonen er ganske unormal, og det blir vanskelig å holde på slik i lengden fordi mennesker er sjalu og egoistiske dyr. Du kan fort føle deg jævlig når du vet at den andre parten til stadighet har seg med andre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 men det jeg lurer på er om dette faktisk er normalt, bør det bli normalt for meg, eller er dette noe enn bør holde seg langt vekke ifra? eller andre synspunkter? Normalt for noen. Bør det bli normalt for deg? Nei, hvorfor det. Hvis du er ukomforabel med det som har skjedd må du si det til dama og vennene dine, og sette en strek over hele greia. Gjør det klart at det ikke skal skje flere ganger. Lenke til kommentar
Gjest guest_G29 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg og dama har snakka om det og er vel enige om at vi ikke kan drive på slik. men neste gang vi er ute sammen eller sydenturen vi skal ha med dette paret..off.. :s , kjenner det stikker litt i meg, om det er spenning og pirring eller om det er en dårlig mavefølelse, litt vanskelig å si... meen, jeg har tenkt litt over det, vi har vært sammen siden ungdomskolen, og det samme har det andre paret, det er vel kanskje bare å få litt krydder i hverdagen, og hvis det er slik at de ønsker gjentakelse så gan det vel ikke være så forferdelig som jeg kanskje tror... må bare finne en lur måte å ta dette opp på slik at det ikke eskalerer videre... det er det som stikker mest , når jeg tenker på at det kan eskalere ganske kraftig... Lenke til kommentar
Gjest kraken Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 heh.. skal dere til syden med dette paret? det blir hardt.. avbestill turen eller vær forberedt på en skikkelig helaften Lenke til kommentar
Gjest thomas Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 er ikke her disse folka sitter ser det ut som.. men har vært borti dette selv, og problemet mitt ble at jeg utvikla litt følelser for den andre, og det er ikke så hyggelig, første enn tenker på når enn våkner og sisste enn tenke på når enn legger seg. og mens du tenker på den andre så ligger din livsledsager ved siden av deg i senga.. :s anbefales ikke hvis dette er tilfellet ditt, eller du kanskje tror et slikt problem vil dukke opp. anbefaler deg å stikke på et mer egnet forum enn å sitte her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå