kntfin Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Installert i dag Hotspot Shield mens jeg var til en kompis, for å bruke Netflix, Hulu osv. Det fungerte som bare det, men når jeg kom hjem til mitt eget nett fra NextgenTel ville det ikke fungere. Når jeg aktiverte Hotspot Shield stoppet all datatrafikk så jeg kom meg ikke noen veg. Jeg har et Inteno x5668. Er det noen porter jeg må åpne for at dette skal fungere hos meg? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Installert i dag Hotspot Shield mens jeg var til en kompis, for å bruke Netflix, Hulu osv. Det fungerte som bare det, men når jeg kom hjem til mitt eget nett fra NextgenTel ville det ikke fungere. Når jeg aktiverte Hotspot Shield stoppet all datatrafikk så jeg kom meg ikke noen veg. Jeg har et Inteno x5668. Er det noen porter jeg må åpne for at dette skal fungere hos meg? Du kan jo prøve følgende: Åpne en nettleser. Skriv http://10.0.0.1 Logg inn som "user" som brukernavn og passord. Velg "Advanced set up, klikk på raden med pppoe_8_35_1 i tabellen. Klikk Next Next Hak av Retry PPP Password. Klikk Next, Next, Save og Save/Reboot Lenke til kommentar
kntfin Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Installert i dag Hotspot Shield mens jeg var til en kompis, for å bruke Netflix, Hulu osv. Det fungerte som bare det, men når jeg kom hjem til mitt eget nett fra NextgenTel ville det ikke fungere. Når jeg aktiverte Hotspot Shield stoppet all datatrafikk så jeg kom meg ikke noen veg. Jeg har et Inteno x5668. Er det noen porter jeg må åpne for at dette skal fungere hos meg? Du kan jo prøve følgende: Åpne en nettleser. Skriv http://10.0.0.1 Logg inn som "user" som brukernavn og passord. Velg "Advanced set up, klikk på raden med pppoe_8_35_1 i tabellen. Klikk Next Next Hak av Retry PPP Password. Klikk Next, Next, Save og Save/Reboot Sjekket dette, og det var allerede satt opp slik. Kjørte likevel igjennom, men ingen endring. Testet det samme hos en kamerat med NGT og Inteno-modem i helga, og funket heller ikke til ham. Vært veldig fint om noen med samme oppsett som meg, og som har fått dette til å fungere kommer med tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå