Gå til innhold

Assassin's Creed II noe spill med like bra eller bedre penge system?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Lurer virkelig på om det er noe spill med like bra eller bedre penge system som A-C 2? :)

PS: Ikke strategi spill, men action og nonlinear/sand box spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pengesystemet i AC2 er da helt ute å kjøre?

Straks du får tilgang på landsbyen tenger du aldri tenke mer på penger. Det må være noe av det dummeste jeg har sett blitt implementert i et spill. Noe sånn siste liten greier, som ikke rakk gjennom sensuren.

Så, ja. Det er mange spill med bedre pengesystem enn AC2; GTA4, Mafia 2 (nuvel), Prototype, Saints Row, AC1 og Peggle.

Lenke til kommentar

Jo, konsoller er jo en ting men jeg mistenker at TS snakker om PC versjonen.

Og piratkopiering er vel strengt tatt ulovlig så det er jo ikke et alternativ. :thumbup:

Når piratkopiering er det eneste logiske, om man kun har pc, og et internett som er litt ustabilt til tider, så jo, det er et utrolig godt alternativ.

Men nok om det.

Assassins Creed er en ufattelig gøy spillserie (i mine øyne selvfølgelig), og 2ern var utrolig mye bedre. Men pengesystemet var greit nok, men ikke noe usedvanlig bra. Hadde hjulpet om trådstarter forklarte hva du likte så utrolig godt med det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Kan prøve og forklare, det jeg likte var at man kunne bruke penger på og bygge landsbyen sin slik at man kunne tjene mer penger, men jeg er enig at det var veldig underutviklet.

Noen andre spill som ikke er strategi, men fortsatt har et pengesystem som ligner på det at man kunne fikse/kjøpe/oppgradere butikker for og tjene penger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...