Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mindre sexlyst ?

Gjest Marius1989

Anbefalte innlegg

Gjest Marius1989

Heisann, jeg har et spm angående nåværende kjæreste.

Er det normalt at jenta får mindre lyst og ha sex med deg over tid ?

Før hadde vi sex regelmessig 4 ganger i uka.

Fra da og nå blir det bare sjeldnere og sjeldnere, På det værste kan det gå opptil 2-3 uker?

Noen som har opplevd det samme ? Vill bare høre litt rundt, får det føles ut som noe ikke stemmer helt.

Takker for alle svar ;>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok ikke uvanlig det nei. Det er vel strengt tatt da man skal spørre seg hva man vil i et forhold, og om det er verdt å ofre sexlivet på å bli i et forhold som tydeligvis er i ferd med å dø.

Nå kan det jo være utenforliggende årsaker til lavere eller ingen sexlyst som sykdom o.l. men det skriver du ikke noe om så da antar jeg at hu bare er sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Marius1989

Er nok ikke uvanlig det nei. Det er vel strengt tatt da man skal spørre seg hva man vil i et forhold, og om det er verdt å ofre sexlivet på å bli i et forhold som tydeligvis er i ferd med å dø.

Nå kan det jo være utenforliggende årsaker til lavere eller ingen sexlyst som sykdom o.l. men det skriver du ikke noe om så da antar jeg at hu bare er sånn.

Er ikke noe sykdom inni bildet nei, men hun merker det ikke selv, så føler det blir for dumt og dra det opp og hele tiden med tanke på om hun kanskje tror det bare er for knull jeg er sammen med hu, forholdet er foresten 2 år i Januar også, men utenom sexlivet er det tipp topp. Skjønner liksom bare ingenting av hva som skjer, er også mitt første langvarige forhold.

Lenke til kommentar
Gjest Marius1989

Altså hvis du har normal sexdrift og hu ikke har noen så er det langt ifra tipp topp, det er bare selvbedrag.

Føler vi holder på og drifte over til et annet emne her nå, spørsmålet mitt er ikke hvordan forholdet vårt er, men om noen har erfaring av dette eller har gått gjenom det samme , ville gjærne likt å sitt om det er normalt at det daffer av litt med tiden eller om folk fortsatt etter 2 år har seg som kaniner ^^

Lenke til kommentar

Vært gjennom det samme som TS, var ilag i ca 2 år, og i den første tiden var det veldig ofte, men etter det første året var omme begynte det å gå lenger og lenger tid mellom hver gang. Til slutt gikk det oppimot to måneder og jeg snakket med henne om saken som viste seg å være ett stort feilgrep siden det startet ett helvetes kjør med mye krangling som tilslutt endte forholdet vårt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...