forelsket Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei. Er forelsket i ei jente og har vært det lenge, føler at det er/var noen mellom oss, det var det også andre som sa.. Så hadde jeg en liten "fest hjemme" og følte at det gikk bra, etter på når hun var gått hjem spurte jeg hun på facebook om "vi skal bli sammen?", er jo 16 år da og det var litt 3. klasse stil så angrer veldig. Men hva skal jeg gjøre nå snakker jo litt sammen på skolen og sann, men hva kan jeg si på sms, msn og sant ? trenger hjelp er liker ho veldig godt og er forelsket og vil ikke ødelegge dette, mer enn jeg har. Takk på forhand.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 "Hei, vil du være med å bowle på tirsdag? Hadde vært kult" Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva sa hun etter du spurte om dere skulle bli sammen? Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Ta det med et smil, hvis du skøyer litt med det, så kan det ordne seg Uansett, ikke opptre nervøs om det, da har du tapt. Om hu blir litt usikker på om du faktisk mente det eller ikke så skremmer du hun ikke avgårde om det faktisk er noe der. Da vil hun prøve å finne ut av om du mente det eller ikke, og kanskje faller hun for deg underveis. Stå på, ikke la en liten sleivete sms/msn vippe deg av pinnen. Har vært der, rettelse er der selv akkurat nå med et lite sleivspark og ser ut som om ting har ordna seg for meg nå. Trekk deg litt tilbake, og kommer hun etter så er det bare å kjøre på videre igjen Endret 6. september 2010 av N|troXx Lenke til kommentar
forelsket Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Takk, for svar. Hun svarte nei, og at hun ikke var klar for noe seriøst forhold og at hun måtte ha litt tid på seg .. Tar det ikke så veldig tungt og opfører meg ganske normalt ovenfor henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå